українська російська англійська
АМКУ: В супермаркетах подешевшають молочні продукти і пташине м'ясо
18.11.2010 | 18:00
Прес-служба АМКУ

Антимонопольний комітет України зобов’язав 10 найбільших торговельних мереж знизити роздрібні ціни на молочні продукти та м’ясо птиці адекватно зменшенню оптових цін виробниками, з якими укладені договори на постачання такої продукції. Рішення з цього приводу прийняте на засіданні Комітету сьогодні.

Вимоги висунуто до ЗАТ «Фуршет», ВАТ «МегаМаркет», ВАТ «АТБ-маркет», «ПАККО-холдинг», Торговопромислової корпорації «Fozzy Group», ТОВ «ЕКО», «Metro Cash & Carry Україна», ТОВ «Фудмаркет», ТОВ «Ашан Україна» і ТОВ «Адвентіс».

Торговельні мережі мають знизити роздрібні ціни зокрема на молоко, сметану, вершкове масло, твердий сир та м'ясо птиці. А такожсприяти укладенню прямих контрактів щодо реалізації такої продукції з безпосередніми виробниками, утримуватися від економічно необґрунтованого підвищення цін.

Під час засідання представники торговельних мереж публічно зобов’язалися виконати рекомендації Комітету та повідомили про початок роботи з перегляду цін.

Як уже повідомлялося, раніше Комітет висував вимоги до 11 виробників молочної продукції та 10 постачальників охолодженого м'яса птиці привести оптово-відпускні ціни до економічно обґрунтованого рівня і не допускати їх безпідставного підвищення. На вимоги Комітету уже відреагували ТОВ «Керуюча компанія «Терра Фуд», ТОВ  «Данон», ТОВ «Юнімілк», ДП «Мілкіленд-Україна», ВАТ «Звенигородський сироробний комбінат» та ВАТ «Миронівський хлібопродукт».

 

 

версія для друку