українська російська англійська
Борис Колесніков: Україна отримала одну з найкращих злітно-посадкових смуг у Європі
26.07.2011 | 12:13
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков відкрив нову найсучаснішу злітно-посадкову смугу КП «Міжнародний аеропорт «Донецьк». Урочисте відкриття новозбудованої штучної смуги ознаменував літак «Мрія», який приземлився на неї в аеропорту «Донецьк» сьогодні, 26 липня 2011 року.

«Нова злітно-посадкова смуга в аеропорту «Донецьк» - не тільки найсучасніша в нашій країні, а одна з найкращих у цілому в Європі, - сказав Борис Колесніков. – Вона повністю відповідає всім міжнародним стандартам і здатна приймати всі види літаків, зокрема, Airbus-380 та Боїнг-747. Сьогоднішня посадка літака «Мрія» підтвердила високий стандарт нової смуги».

Віце-прем'єр-міністр України підкреслив, що в Україні активними темпами здійснюється модернізація авіаційної інфраструктури. Чотири сучасних міжнародних аеропорти, за його словами, наша держава отримає в цьому році – на початку наступного.

  Борис Колесніков при цьому зауважив, що за підсумками І півріччя 2011 року українці все більше користуються саме авіаційним транспортом. «Протягом І півріччя ним скористалося 3,1 млн. осіб. Загалом авіаційним транспортом забезпечено зростання на  23,6% порівняно з І півріччям 2010 року», - сказав Віце-прем'єр-міністр України.

Нова злітно-посадкова смуга в Донецьку має довжину 4 кілометри, ширину – 75 метрів, товщину - 1 метр.

Робота з реконструкції аеродромного комплексу КП «Міжнародний аеропорт «Донецьк» розділена на три етапи: перший включає безпосередньо злітно-посадочну смугу; другий - передбачає будівництво сполучних рульових доріжок №№1,2 та ділянки магістральної рульової доріжки завдовжки 1,64 км. Обидва ці етапи виконані, що дозволило успішно провести процес сертифікації ЗПС і ввести її в експлуатацію. При будівництві було використано надміцний бетон марки М-450. Укладені 650 тис. куб. метрів бетону і 700 тонн арматури, виконані 550 тис. кв. метрів покриття. Загальна площа, на якій проводилися роботи, - 270 гектарів.

Третій етап передбачає будівництво об'єктів, які не є необхідними для перемикання зльоту і посадки на нову ЗПС, - його буде завершено в поточному році. Відтак буде збудовано ще 2,2 кілометра магістральної рульової доріжки, а також завершено будівництво сполучних рульових доріжок №№3,4,5,6. Крім того, цього року будівельники планують укласти 520 тис. кв. метрів покриття на перонах Донецького аеропорту. Всього на третьому етапі необхідно укласти близько 700 куб. метрів бетону.

Зараз  на аеродромному комплексі КП «Міжнародний аеропорт «Донецьк» триває активна робота по будівництву перонів. На об'єкті щоденно працює до 400 осіб та більше 250 одиниць техніки. Робота йде відповідно до графіку.

 

Довідка

Будівництво злітно-посадкової смуги проводилося ТОВ «Дорожнє будівництво «Альтком» у рамках реконструкції КП «Міжнародний аеропорт «Донецьк». Цей проект - частина Державної цільової програми підготовки і проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Роботи на об'єкті стартували влітку 2007 року.

На початкових етапах будівельників консультувала група інженерів провідних німецьких компаній «F.KIRCHHOFF» та «FUGEM».

Під час будівництва фахівцями компанії «Альтком» була реалізована низка інноваційних рішень, впроваджені передові технології, використана унікальна для України техніка. Так, для забезпечення будівництва був введений в експлуатацію найбільший в Європі мобільний комплекс з виробництва бетону «LIEBHER». Він складається з чотирьох мобільних установок виробничою потужністю 150 кубометрів високоякісного бетону в годину кожна. Крім того, уперше в Україні використаний найбільший у світі укладальник бетону "SP-1600" вартістю понад 3 млн. євро: він здатний укладати смугу важкого бетону шириною 15 метрів і завтовшки 50 сантиметрів двома шарами, паралельно укладаючи і арматуру.

При цьому при перенесенні магістрального водопроводу діаметром 1,2 метра за межі будмайданчику фахівці застосували нестандартний спосіб монтажу комунікацій і побудували тюбінг - гофровану збірну металеву трубу, всередину якої помістили магістраль, що забезпечує водою донецьке селище Жовтневе, що значно здешевило проектні роботи.

 

 

версія для друку