українська російська англійська
Літак Ан-148 переданий авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України"
03.08.2011 | 14:22
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Українські авіакомпанії оновлюють свій парк повітряними суднами вітчизняного виробництва. Сьогодні, 3 серпня 2011 року, Державне підприємство «Антонов» передало регіональний реактивний літак Ан-148-100, побудований на «Серійному заводі «Антонов», авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України». Участь в церемонії передачі літака взяв Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Планується, що літак буде виконувати як внутрішні, так і міжнародні рейси, починаючи з 18 серпня 2011 року.

«Це важлива подія у рамках програми, яку започатковує Уряд - стимулювати українські авіакомпанії купувати повітряні судна вітчизняного виробництва та оновити свої авіапарки новими літаками типу Ан-148 та Ан-158, розробленими ДП «Антонов», - сказав Борис Колесніков.

За словами Віце-прем'єр-міністра України, особливу увагу Уряд звертає на  встановлення конкурентоспроможних цін на ставки лізингу літаків вітчизняного виробництва для можливості конкурувати з «економікою» літаків західного виробництва. «Завдання Міністерства інфраструктури України  - забезпечити авіакомпаніям вигідні лізингові умови, на яких вони працюють, наприклад, з Airbus, Embraer, Bombardier,  - сказав він. – Наше завдання – щоб українські авіакомпанії використовували українські літаки».

Це третій літак Ан-148-100, який передається українській авіакомпанії - два літаки вже експлуатуються авіакомпанією «АероСвіт». За словами Віце-прем'єр-міністра України, перший досвід експлуатації літаків Ан-148 продемонстрував їх якісну роботу як на внутрішніх, так і на міжнародних рейсах. Починаючи з червня 2009 року ці літаки вже освоїли близько 30 внутрішніх і міжнародних авіамаршрутів, перевезли понад 140 тис. пасажирів. Наліт одного літака досягає 280 годин на місяць.  

«Активний розвиток маршрутної мережі «МАУ» ставить перед нами нові цілі. Сьогодні, як ніколи раніше, ми відчуваємо потребу в оптимальних по пасажиромісткості і ефективних регіональних літаках, - сказав віце-президент «МАУ» Володимир Богацький. - Нашим завданням на первинному етапі є вивчення експлуатаційних характеристик, фінансового і комерційного ефекту від експлуатації цього літака, аналіз відгуків пасажирів відносно його комфорту. У наших найближчих планах - збільшення кількості внутрішніх рейсів, тож ми очікуємо, що використання Ан-148 буде найбільш ефективне саме на цих маршрутах».

«Передача Ан-148 ще одній авіакомпанії - важлива подія і для нашого підприємства, і для всіх учасників програми, -  сказав Президент - Генеральний конструктор ДП «Антонов» Дмитро Ківа. - Літак впевнено освоює повітряні траси, а головне - він подобається пасажирам. Сьогодні, ґрунтуючись на результатах роботи перших літаків Ан-148 на комерційних лініях, ми робимо все можливе для забезпечення комплексної підтримки замовника в будь-який день тижня і час доби. Для навчання пілотів ми створили і сертифікували комплексний тренажер, що дозволяє імітувати і, відповідно, відпрацьовувати всі ситуації, які відбуваються під час польотів».

«Переконаний, що з такими темпами за кілька років ДП «Антонов» відродить віру в українське авіабудування», - сказав Борис Колесніков.

 

Довідка

Регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань до 4400 км. Це – конкурентоспроможний продукт, створений на ДП «Антонов» у співробітництві з більш як 30 підприємствами України та близько 200 підприємствами з інших 14 країн світу. Виробництво Ан-148 в умовах широкої кооперації налагоджене в Україні на ДП «Антонов» та в Росії – в ВАТ «Воронезьке Акціонерне Літакобудівне Товариство». 

Нині в Україні в комерційній експлуатації знаходиться два літака Ан 148 100В,  власником яких є ДП «Лізингтехтранс». У Росії на регулярних рейсах експлуатується сім літаків: шість літаків використовує авіакомпанія «Россия», один - авіакомпанія «Політ».

Запланований обсяг продаж літаків Ан-148/158/168  та їх модифікацій комерційного та спеціального призначень складає близько 500 одиниць. Нині підписано угоди на поставку 67 таких літаків, ведеться робота щодо оформлення угод ще на 175 літаків. 21 червня ДП «Антонов» та лізингова компанія ВАТ «Ільюшин Фінанс» підписали контракт на поставку 10 літаків Ан-158: ВАТ «Ільюшин Фінанс» є стартовим замовником літаків Ан-158. Сума контракту – близько 300 млн. дол.

У перспективі ДП «Антонов» має вийти на серійне виробництво щонайменше 20 літаків щорічно.

 

 

версія для друку