українська російська англійська
Українська частина дороги, що з'єднує Київ з Москвою, повністю відремонтована
08.09.2011 | 15:31
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Відкрито рух на 88,1 км автомобільної дороги М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ – ділянка від Сумської області до державного кордону України з Росією.

Дорога пролягає через територію Чернігівської та Сумської областей, забезпечуючи транспортні зв’язки України з центральними областями Російської Федерації, а також є складовою маршруту Москва – Київ, частиною відгалуження міжнародного транспортного коридору Критський №9 та європейської автомагістралі Е-101, туристичним маршрутом державного значення, який входить до мережі туристично-екскурсійних маршрутів «Намисто Славутича». Ділянка ж дороги Кіпті – Глухів – Бачівськ на Сумщині слугує під’їздом до міжнародного пункту пропуску «Бачівськ – Троєборне».

«Відтак з Києва до кордону з Росією можна дістатися автомагістраллю дорогою високої якості, - сказав Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков. – Ми сподіваємося, що наші російські колеги виконають відповідні роботи на своїй території».

Ремонтні роботи виконані по всій довжині дороги, ширина проїзної частини доведена з 7 до 9 метрів. Крім того, відремонтовано та реконструйовано чотири шляхопроводи. Покриття дороги укладено з використанням сучасних технологій та матеріалів – зі щебенево-мастикового асфальтобетону із застосуванням полімерних добавок і поверхнево-активних речовин, які забезпечать його довговічність. Розмітка виконана з полімерних матеріалів. На ділянках зі слабкими ґрунтами земляного полотна невідповідні ґрунти замінено на піщані, для підсилення дорожнього одягу використані геотекстильні матеріали.

На напружених перехрестях та розв’язках дороги влаштовано перехідно-швидкісні смуги, а також заїзні поширення (кишені) на автобусних зупинках, встановлено автопавільйони.

За прогнозами фахівців, після введення в експлуатацію інтенсивність руху автотранспорту по дорозі зросте до 6 тисяч автомобілів на добу (до ремонту вона досягала лише 2,4 тис. автомобілів). За оцінками спеціалізованих дорожніх організацій середньодобова інтенсивність руху транспортних засобів на автодорозі щорічно збільшується на 10%. У перспективі у 2026 році вона може досягти 4400-6010 авто/добу.

Загальна вартість ремонтно-будівельних робіт на об’єкті склала 1095,3 млн. грн., реконструкції шляхопроводів – 90,9 млн. грн.

Довідка. Під час ремонту робіт виконано земляних робіт обсягом 1141 тис. куб. метрів та укладено 523 тис. тонн асфальтобетонної суміші, влаштовано 134 водоперепускні труби, встановлено 57,5 км металевої бар’єрної огорожі.

До виконання ремонтно-будівельних робіт були задіяні 8 підрядних організацій, серед яких ТОВ «Юнікобуд», ВАТ «Харківшляхбуд», ТОВ «Будімідж-груп». Крім того, змонтовано сім пересувних асфальтобетонних заводів, загальною потужністю 1260 т/год. З 2010 року провідними підрядними організаціями  є ТОВ «Юнікобуд» та ДП «Сумський облавтодор».

У 2009 році була введена в експлуатацію ділянка автомобільної дороги від кілометра 145 до кілометра 155, у 2010 році введено  два шляхопроводи на відмітках км150+619 та км 221+626.

Дорога Кіпті – Глухів – Бачівськ включена до програми будівництва, реконструкції та ремонту доріг до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Вона була побудована у 60-ті роки та мала монолітне цементобетонне покриття. У зв’язку з недотриманням міжремонтних термінів, на дорозі склалися несприятливі умови проїзду автотранспорту, стан шляху не відповідав сучасним вимогам по рівності покриття та навантаженню. Через це транзитні потоки у напрямку Росії спрямовувались через інші пункти пропуску, хоча цей маршрут – найкоротший між столицями України та Російської Федерації.

 

 

версія для друку