українська російська англійська
За 8 місяців року аеропорт "Бориспіль" забезпечив обслуговування понад 5 млн. пасажирів
09.09.2011 | 15:11
Прес-служба Міністерства інфраструктури

У серпні в аеропорту «Бориспіль» було обслужено 936 тис. 500 пасажирів, що на 17 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. Нагадаємо, в липні послугами головних повітряних воріт країни скористалося 910 285 пасажирів.

У серпні в аеропорту прийняли 5 151 рейс, відправили – 5 137. Протягом місяця було оброблено 2 658 тонн вантажів (приріст склав 27%) та 448 тонн пошти (на 30% більше показника  минулого року).

Всього за вісім місяців 2011 року аеропорт «Бориспіль» прийняв 5 млн. 290 тис. 700 пасажирів (зростання пасажиропотоку порівняно з аналогічним періодом 2010 року складає 21%). Головний аеропорт країни забезпечив обслуговування 70 тис. 484 рейсів (на 13% більше, ніж минулого року). Загальна кількість оброблених вантажів зросла до 19 440 тонн, пошти – до 3 450 тонн (на 15-16% більше аналогічного періоду минулого року).

З метою створення належного рівня обслуговування в умовах зростаючого пасажиропотоку в аеропорту впроваджуються нові моделі обслуговування пасажирів та авіакомпаній. Зокрема, з першого вересня в терміналі «В» «під одним дахом» були об'єднані технологічні схеми обслуговування міжнародних та внутрішніх рейсів. Ця модель дозволила істотно підвищити якість обслуговування пасажирів внутрішніх рейсів, відкрила нові можливості для обслуговування трансферних потоків.

 

версія для друку