українська російська англійська
Укрзалізниця виключила зі складу пасажирських поїздів понад півсотні вагонів-ресторанів і пропонує їх орендарям
12.09.2011 | 12:21
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

З 1 вересня 2011 року Укрзалізниця виключила зі складів пасажирських поїздів 71 вагон-ресторан (кафе) і пропонує ці вивільнені вагони орендарям для забезпечення харчуванням пасажирів. Укрзалізниця залишила вагони–ресторани (кафе) лише у фірмових міжнародних поїздах та денних швидкісних. Про це зазначено у наказі „Про підвищення ефективності використання парку вагонів-ресторанів та стаціонарної торговельної мережі залізниць України”. Найбільше, так званих „їдалень на колесах”, орендарям пропонують на Донецькій залізниці – це 30 вивільнених вагонів-ресторанів (кафе). На Одеській та Південній – по 12, на Львівській – 10 і на Придніпровській – 7.

Окрім того, з 1 вересня цього року залізничники готові надати в оренду і об’єкти діючої стаціонарної торговельної мережі на вокзалах і станціях – ресторани, кафе, кіоски, буфети тощо, які обслуговувалися працівниками цехів харчування залізниць України: Донецької, Львівської, Південної і Придніпровської. 

Фахівці вважають, що такі заходи сприятимуть зменшенню збитковості пасажирського господарства залізниць України. Від орендарів же очікують надання повного циклу послуг із забезпечення харчуванням пасажирів у поїздах. Щоб заохотити до співпраці, залізничники зменшили фінансове навантаження на орендаря, для цього внесли зміни до Методичних рекомендацій щодо передачі в оренду вагонів-ресторанів та  вагонів-кафе. Зокрема, прямування орендованих вагонів у складі поїзда буде здійснюватися безоплатно. Орендар здійснюватиме плату за проїзд поїзної бригади вагона – ресторану (кафе), самостійно обираючи тип вагона (СВ, купе, плацкарт тощо) та кількість місць.

Витрати на утримання вагонів-ресторанів (кафе) – це здійснення ремонтів, миття вагонів, екіпірування водою, паливом та інші послуги, які обумовлені договором оренди, будуть сплачуватися щомісячно згідно з виставленими залізницею рахунками.

 

 

версія для друку