українська російська англійська
Микола Азаров: Звернення громадян до Уряду - індикатор нашої роботи
27.09.2011 | 09:47
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ

Лише постійний діалог влади з населенням, безпосереднє залучення громадськості до суспільно-економічних перетворень дозволить отримати позитивний результат під час їх реалізації. За допомогою звернень, запитів, пропозицій  громадяни та Уряд мають можливість вирішити життєво важливі проблеми конкретної людини чи суспільства в цілому. Саме тому вирішення піднятих у них проблем є важливим індикатором ефективності влади, - зазначив  Прем’єр-міністр України Микола Азаров.

Збільшення звернень до влади свідчить про налагодження постійного діалогу з суспільством.

Так, тільки у першому півріччі 2011 року Урядовий контактний центр прийняв на урядову телефонну «гарячу лінію» майже 170 тис. звернень від громадян і юридичних осіб. У липні 2011 року на «гарячу лінію» надійшло майже 21 тис. звернень, у серпні - 20 тис.

Людей непокоять питання виплати пенсій, цінової політики, повернення депозитів та кредитів, освіти, комунального господарства, благоустрою і будівництва, екології, діяльності службових осіб, безробіття та працевлаштування, захист прав споживачів тощо. На доручення Прем’єр-міністра особливо ретельно Кабінет Міністрів працює над вирішенням питань, які стосуються пенсійного забезпечення, соціального захисту, а також питань підприємництва. Наприклад, для вирішення наболілих питань підприємців за ініціативою особисто Миколи Азарова у травні 2011 року було організовано роботу «гарячої лінії» – «Діалог з малим бізнесом». Особливо актуальною «гаряча лінія» була і є в процесі запровадження та вдосконалення норм Податкового кодексу.

Інший напрямок цієї роботи: реагування на звернення громадян, які надходять безпосередньо до Секретаріату Кабінету Міністрів у вигляді письмової кореспонденції. Так, впродовж січня-червня 2011 року до Уряду надійшло майже 32 тис. індивідуальних та колективних звернень від 162 тис. громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. У приймальні Кабінету Міністрів прийнято майже 7 тис. громадян, яким були надані вичерпні роз’яснення, а щодо поданих на особистому прийомі 1,7 тис. звернень - дані відповідні доручення органам виконавчої влади.

На виконання доручення Прем’єр-міністра за участю членів Уряду та керівників центральних органів виконавчої влади працювала пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів. З початку року відбулося 44 таких заходи. Під час їх проведення відповідальні працівники особисто відповіли на понад 1 тис. дзвінків громадян.

Для Уряду важливо працювати відкрито, максимально інформуючи суспільство про свої рішення. Із введенням в дію Закону України «Про доступ до публічної інформації» у Секретаріаті Кабінету Міністрів створене відповідне Управління. Відтепер громадяни мають змогу у стислі строки отримати вичерпну інформацію про діяльність влади. Для прикладу, варто відзначити, що з 9 травня 2011 р. (дня набрання чинності зазначеного Закону) по 9 вересня 2011 р. до Секретаріату КМУ надійшло 314 запитів на інформацію, на кожен з яких своєчасно надано відповідь.

На доручення Уряду в регіонах проводяться семінари-навчання для державних службовців, відповідальних за організацію доступу до публічної інформації.

Про відкритість Уряду також свідчить інформування про свою діяльність через мережу Інтернет: Урядовий портал має свої сторінки на популярних соціальних мережах. Прем’єр-міністр Микола Азаров теж відкрив свою сторінку в соцмережі «Фейсбук».

Робота із зверненнями громадян дозволяє почути громадян, долучити їх до суспільних та державотворчих процесів. Звернення і пропозиції аналізуються і використовуються при розробці нормативно-правових актів.

 

 

версія для друку