українська російська англійська
Національні проекти будуть презентовані у 16 країнах світу. У жовтні стартує медіакамапнія України за кордоном
29.09.2011 | 12:44
Прес-служба Державного агентства з інвестицій та національних проектів

До кінця 2011 року Державне агентство з інвестицій та національних проектів проведе низку заходів, спрямованих на посилення інвестиційного іміджу України за кордоном. Про це оголосив голова Держінвестпроекту Владислав Каськів.

«Такі заходи, зокрема, передбачають проведення роуд-шоу – презентації інвестиційних пропозицій України у 16-ти провідних фінансових центрах світу. Це Роуд-шоу запропонує інвесторам “Національні проекти” першої хвилі, зокрема, - проекти «LNG-Термінал», «Олімпійська надія-2022», «Чисте місто», «Відкритий світ» та «Енергія природи» та кілька інших, значних проектів, що змінюватимуться залежно від інтересів регіону проведення -  Америки, Азії, Близького Сходу та Європи», - повідомив він.

Україна також буде презентована у іміджевих публікаціях на бортах понад 20 провідних світових авіаліній, кращих світових електронних і друкованих економічних ЗМІ, візуальній рекламі та серії відеороликів, які будуть розміщені на провідних світових телеканалах та представлять інвесторам сильні сторони інвестиційного клімату України: зручний доступ до ринків ЄС, Росії та країн Азії; освічені та висококваліфіковані трудові ресурси; пріоритетні галузі української економіки, потужний потенціал для розвитку аграрного бізнесу.

Крім того, Владислав Каськів анонсував започаткування щорічного Інвестиційного форуму високого рівня, за участі лідерів держав, керівників урядів та провідних світових компаній, що буде традиційно відбуватися у середині червня кожного року. Ініціатива розпочнеться вже цього року міжнародною інвестиційною конференцією, що відбудеться 9 грудня цього року.

«Зараз точиться багато розмов про українські проблеми, але світ мало поінформований про наші ключові інвестиційні переваги. Тому заходи, спрямовані на посилення інвестиційного іміджу України є складовою інвестиційної реформи. Така робота ніколи не проводилася, але віднині вона буде здійснюватися на системній основі. Ми очікуємо, що поряд з реалізацією “Національних проектів”, запуском “Єдиного інвестиційного вікна” та “Біржі інвестиційних проектів” якісна іміджева кампанія дозволить суттєво покращити інвестиційні рейтинги України вже в 2013 році та досягнути поставленої цілі — збільшити об`єм інвестицій до $72 млрд.», - наголосив Владислав Каськів.

 

версія для друку