українська російська англійська
За дев'ять місяців 2011 року залізничним транспортом перевезено 344 млн. тонн вантажів
25.10.2011 | 12:41
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

За дев’ять місяців 2011 року залізничним транспортом України перевезено 344 млн. тонн вантажів, що на 8,4% більше, ніж за відповідний період минулого року. Упродовж цього періоду зросли обсяги транзитних перевезень  - на 13,1%, внутрішніх –  на 8,5%, експортних – на 7,8% та імпортних на 2,9%. Обсяг вантажообігу становить 178,8 млрд. тонно-км, що на 5% більше плану та на 11,8% більше минулорічного рівня.

У внутрішньому сполученні перевезено 187,9 млн. тонн вантажів. Серед них переважали кам’яне вугілля – 69,2 млн. тонн, залізна та марганцева руди – 30,2 млн. тонн та мінбудматеріали – 30,8 млн. тонн.

Експортних вантажів перевезено 94,1 млн. тонн. Основу експортного вантажопотоку становили залізна та марганцева руди – 25,3 млн. тонн, мінбудматеріали – 20,1 млн. тонн, чорні метали – 17,1 млн. тонн, зерно і продукти помелу – 6,6 млн. тонн,  кам’яне вугілля – 5,5 млн. тонн, хімічні і мінеральні добрива – 3,2 млн. тонн, нафта та нафтопродукти – 3 млн. тонн.

При імпортних перевезеннях основну частку вантажів склали кам’яне вугілля – 9,1 млн. тонн, нафта та нафтопродукти – 3,1 млн. тонн, залізна та марганцева руди – 2,7 млн. тонн та мінбудматеріали – 1,6 млн. тонн.

У транзитному сполученні перевезено 39 млн тонн. Основу транзиту становили нафта та нафтопродукти – 11,9 млн. тонн, кам’яне вугілля – 6,6 млн. тонн,  руда залізна та марганцева – 8,9 млн. тонн, хімічні і мінеральні добрива –4,1 млн. тонн, хімікати  – 2,2 млн. тонн та чорні метали – 2,1 млн. тонн.

„У структурі основних транзитних вантажів спостерігається збільшення перевезення руди, що пов’язано із пожвавленням економіки. Однак спостерігається зменшення обсягів кам’яного вугілля і чорних металів. З одного боку це пов’язано зі зменшенням попиту, з іншого - з розвитком  портової інфраструктури Російської Федерації на Чорному та Балтійському морях. Росіяни зацікавлені у  використанні власної бази для перевалки вантажів”, – зазначив заступник начальника головного комерційного управління Укрзалізниці Андрій Мірошніков.

Він також зауважив, що в умовах жорсткої конкуренції з російськими портами тарифи на перевезення транзитних вантажів українськими залізницями залишаються досить низькими. „ В Росії навіть на внутрішні перевезення деяких видів вантажів тарифи вищі, ніж транзитом по Україні”, – зазначив  Андрій Мірошніков.

версія для друку