українська російська англійська
Технічне переоснащення, модернізація об'єктів інфраструктури та оновлення рухомого складу - пріоритет розвитку Львівської залізниці до 2019 року
07.11.2011 | 16:53
Пресс-служба Міністерства інфраструктури

Львівська залізниця визначила стратегію розвитку на найближчі 7 років – істотно оновити рухомий склад, модернізувати колійне господарство та удосконалити роботу персоналу. Плани та перспективні проекти залізничники обговорили час урочистостей з нагоди 150-ліття Львівської магістралі, що відбулись 7 листопада 2011 року. Львівських залізничників із святом привітав Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Реалізовуючи Державну цільову програму реформування залізничного транспорту на 2010 - 2019 роки Львівська залізниця першочергово введе зміни у технологічному процесі, проведе реструктуризацію підпорядкованих підрозділів та їх оптимізацію з урахуванням фактичних обсягів та напрямків перевезень, здійснить автоматизацію робочих місць та впровадить новітні технології.

У планах залізниці й технічне переоснащення об'єктів інфраструктури – модернізація залізничних ліній за напрямками міжнародних транспортних коридорів, зокрема, будівництво у 2011-2014 роках нового двохколійного електрифікованого тунелю на 1639 км перегону Бескид – Скотарське на напрямку 5-го Міжнародного транспортного коридору, за рахунок кредитних коштів ЄБРР.

Також у найближчі роки - провести модернізацію та капітальний ремонт залізничної інфраструктури на напрямках: Львів – Стрий – Славське, Ужгород – Чоп – Батьово – Славське, Івано-Франківськ – Стрий. Модернізація здійснюватиметься відповідно до затвердженої Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках.

У 2012 році буде розпочато реконструкцію вокзальних комплексів станцій Львів, Луцьк, Івано-Франківськ. За кошти держбюджету планується збудувати автомобільні шляхопроводи на дільниці Тернопіль-Львів.

У найближчі роки Львівська залізниця планує закупити сучасний тяговий, моторвагонний рухомий склад і пасажирські вагони та модернізувати наявні. Оновлення рухомого складу дозволить залізниці підвищити швидкість руху вантажних поїздів до 100-120 км/год, пасажирських – до 160-200 км/год. Прискоренню руху поїздів на магістралі сприятиме й технічне переоснащення колійного господарства, забезпечення подальшої механізації технологічних процесів, придбання ремонтно-колійної техніки.

Наступного року передбачено провести модернізацію контактної мережі, ліній автоблокування та зв’язку, тягового рухомого складу, модернізувати колії на ділянках прискореного руху на суму загальну суму 337 млн. грн.

Також залізниця працюватиме над створенням автоматизованої системи керування перевезеннями через головний та регіональні центри управління, централізацією управління рухом поїздів, організацією руху поїздів за напрямками, які будуть орієнтовані переважно на один вид перевезень (пасажирські або вантажні). Триватимуть роботи й з капітального будівництва, в тому числі зі створення системи логістики та мережі логістичних структур, розбудови прикордонних переходів, впровадження енергозберігаючих технологій та автоматизованих систем управління.

 

 

версія для друку