українська російська англійська
Здано ще один єврооб'єкт - відремонтовано під'їзд до міжнародного пункту пропуску Львів-Краковець
06.12.2011 | 14:31
Прес-служба Міністерства інфраструктури

76,9 км – така загальна протяжність ділянок, на яких виконано ремонтні роботи на автомобільній дорозі державного значення М-10 Львів – Краковець із Західним обходом м. Львів. Цей автошлях є під’їзною дорогою до міжнародного пункту пропуску «Краковець» та обслуговує постійно зростаючий потік туристів між прикордонними областями України та Польщі. Приведення дороги до належних експлуатаційних умов забезпечить комфортне транспортне сполучення та безпечний рух транспортних засобів численних учасників та гостей Євро-2012.

Згідно з проведеними прогнозними оцінками інтенсивність транспортних потоків зростатиме, а вже в 2030 року сягне 35 тисяч автомобілів на добу. Нині ж середньодобова інтенсивність транспортного руху на дорозі - від 5 тис. до 10 тис. автівок на добу.

Дорожники відремонтували чотири залізобетонні мости, виконали фрезування існуючого покриття проїзної частини, уклали 809,0 тис2 нижнього та верхнього шарів асфальтобетонного покриття. Під час ремонту застосовано сучасні технології з влаштування покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону, влаштовано 10715 м.п. водовідвідних прикромочних лотків, а також тротуари та пішохідні доріжки в населених пунктах: Рясна Руська, Страдч, Івано-Франкове, Наконечне Перше та Наконечне Друге.

На ділянках автомобільної дороги замінено та встановлено: 1577 дорожніх знаків та схем; 2034 сигнальних стовпчики; 9,24 км турнікетного огородження; 21,5 км оцинкованого металевого бар’єрного огородження.

Дорожня розмітка влаштована у відповідності до проекту організації дорожнього руху із застосуванням сучасних технологій. Роботи виконали ТзОВ “ОНУР”, ДП “Львівський дорсервіс” та ТзОВ “Західтрансбуд”.

Нагадаємо, автомобільну дорогу Львів-Краковець з Західним обходом м. Львів було збудовано в 60-х роках минулого століття за параметрами ІІІ категорії шириною проїзної частини 7,0-8,0м. Відтак до початку ремонту її технічні параметри не відповідали сучасним вимогам по рівності покриття та навантаженням.

 

версія для друку