українська російська англійська
Андрій Клюєв: Співпраця країн СНД у машинобудуванні підвищує конкурентоспроможність наших економік
15.12.2011 | 12:58
Прес-служба Першого віце-прем'єр-міністра - Міністра економічного розвитку і торгівлі

Співробітництво у машинобудівній галузі між країнами Співдружності Незалежних Держав підвищує конкурентоспроможність економік країн. Про це заявив Перший віце-прем'єр-міністр - Міністр економічного розвитку і торгівлі України Андрій Клюєв в четвер у Києві під час презентації сучасного трамвая, виробництво якого в Україні спільно збираються налагодити українські, білоруські та російські машинобудівники.

«Створення нових машинобудівних виробництв у рамках виробничої кооперації між країнами СНД підвищує конкурентоспроможність наших країн», - підкреслив Андрій Клюєв.

Перший віце-прем'єр-міністр додав, що даний проект - це яскравий приклад активної співпраці України, Білорусі та Росії в рамках міжурядових комісій.

Андрій Клюєв зазначив, що аналогів таких трамваїв у СНД не виробляється. Цей трамвай має універсальну підвіску, яка може бути пристосована до різних типів рейок.

За словами представників нового спільного підприємства, трамвай може розвивати швидкість до 100 км на годину, а його вартість буде не більше 2 млн. доларів, що значно дешевше європейських аналогів.

Презентація трисекційного швидкісного низькопідлогового трамвая відбулася в рамках засідання Міжурядової українсько-білоруської комісії з питань торговельно-економічного співробітництва під головуванням Андрія Клюєва та його білоруського колеги, Першого заступника Прем'єр-міністра Республіки Білорусь Володимира Семашка.

Проект розпочався 8 місяців тому. За словами президента корпорації «Богдан» Олега Свинарчука, презентації трамвая в Києві передувала черга переговорів, за результатами яких прийнято рішення про організацію спільного виробництва в Києві сучасного європейського трамвая з низьким рівнем підлоги. «Планується, що локалізація виробництва перевищить 50%, що дозволить поставляти цю продукцію і на експорт», - додав Олег Свинарчук.

У рамках виробничої кооперації корпорація «Богдан», яка має досвід у виготовленні надійних кузовів для автобусів і тролейбусів, а також якісного складання техніки, буде відповідати за виробництво кузова, а «Белкоммунмаш» і «Росукрелпром» буде постачати обладнання для майбутнього трамвая.

За словами учасників консорціуму, потреба українських міст в оновленні трамвайного парку назріла вже давно. Термін експлуатації майже 90% трамваїв, які сьогодні перевозять пасажирів в Україні, перевищив 20 років.

Організація нового виробництва в Києві дозволить місту за менші кошти і час оновити рухомий склад трамваїв. Крім того, це дозволить створити нові робочі місця для киян і дасть нове джерело доходів для поповнення міського бюджету.

Трамвай двостороннього руху серії 843 має модульну конструкцію кузова, сучасний дизайн, низький рівень підлоги становить 80% площі салону, входи у вагон оснащені пандусами для пасажирів з обмеженими можливостями. Пасажиромісткість трамвая складає 248 місць, з них 66 посадочних. Сучасний трамвай дозволяє економити до 50% електроенергії.

 

 

версія для друку