українська російська англійська
У Києві відкрито перший Центр надання адміністративних послуг
28.12.2011 | 16:30
Київська МДА

Від сьогодні майже будь-яку довідку чи свідоцтво, мешканці Солом’янського району Києва зможуть отримати в одному місці. Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов відкрив перший у Києві районний Центр надання адміністративних послуг. Уже наступного року такі ж установи з’являться у кожному районі столиці. Вони мають стати ланками єдиної міської системи електронного документообігу, яка почала працювати цього року за наполяганням Олександра Попова. З одного боку такі центри покликані економити час, який витрачають кияни на отримання довідок, свідоцтв та інших документів, з іншого – унеможливлювати особистий контакт, тобто запобігати корупції.

Відкриття першого в Києві районного центру з надання адміністративних послуг – черговий крок міської влади у боротьбі з хабарництвом та бюрократією – акцентував Олександр Попов під час урочистостей.

 «Такі районні Центри створюються, в першу чергу, для того, щоб мешканці міста Києва, представники суб’єктів господарювання могли за принципом «єдиного вікна» прозоро отримати весь спектр адміністративних послуг, які надаються підрозділами районної державної адміністрації. Загалом у цьому Центрі буде надаватись 71 така послуга», – зазначив голова КМДА.

Загальноміський дозвільний центр запрацював у столиці ще у жовтні. З листопада, крім видачі документів дозвільного характеру, він надає також адміністративні послуги. Як повідомлялося, наступним етапом роботи нової централізованої системи видачі документів має стати відкриття районних дозвільних центрів або центрів з надання адміністративних послуг.

«Однією із основних засад Стратегії розвитку Києва є відкритість влади для співпраці з бізнесом. Тож я переконаний, що відкриття такого Центру тут, у Солом’янському районі, а згодом і у кожному районі столиці, стане важливим кроком до здійснення цієї мети. Наше завдання – створити максимально сприятливі умови для розвитку бізнес-ініціатив», – зауважив Олександр Попов.

Він також підкреслив, що відкриття Центру у Києві – це вагомий внесок у реалізацію загальнодержавної політики у сфері розвитку бізнесу, дерегуляції адміністративних послуг та дозвільних процедур, ініційованої Президентом України.

Центр надання адміністративних послуг розміщено на І поверсі Солом'янської райдержадміністрації на площі 450 кв.м., він обладнаний системою електронної черги та інформаційними кіосками.

Адміністративні послуги тут надаватимуть 35 працівників з 11-ти підрозділів райдержадміністрації, а саме:

управління праці та соціального захисту населення;

управління охорони здоров'я;

управління освіти;

відділ обліку та розподілу житлової площі;

відділ будівництва, архітектури та землекористування;

відділ у справах сім’ї, молоді та спорту;

відділ приватизації державного фонду управління житлово-комунального господарства;

відділ регуляторної політики, підприємництва та видачі документів дозвільного характеру;

відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

архівний відділ;

служба у справах дітей.

У Центрі також розміщено:

- довідково-консультативну службу;

- консультативний центр – для надання безоплатної правової  допомоги суб’єктам господарювання;

- відділ організації діловодства (канцелярія);

- громадська приймальня райдержадміністрації;

- кабінет для прийому відвідувачів за графіком керівництва адміністрації;

- консультативний центр із створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Зазначимо, що надання адміністративних послуг безкоштовне. Сплата передбачена тільки за ті послуги, які визначені платними згідно із законом (дії з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та послуг з видачі свідоцтва/дубліката права власності на житло).

 

версія для друку