українська російська англійська
У січні на полицях магазинів з'являться продукти, марковані емблемою зі словами "З турботою про Українське!"
17.01.2012 | 18:41
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

«З турботою про Українське!» - таку назву має спільний проект, який презентували 17 січня Голова Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів Сергій Орєхов та Голова правління «Укоопспілки» Владислав Гончаренко.

У своїй промові Сергій Орєхов нагадав, що робота Держспоживінспекції спрямована на реалізацію Програми Президента України Віктора Януковича «Україна для людей», однією з основних цілей якої є турбота про кожну людину. Саме тому Урядом країни і особисто Прем'єр-міністром України Миколою Азаровим взяті під особливий контроль питання захисту прав споживачів, в свою чергу Інспекція щотижня доповідає про стан та якість споживчого ринку Главі Уряду.

Голова Держспоживінспекції підкреслив, що результати проведених наприкінці 2011 року перевірок з використанням виділених бюджетних коштів, а це 1,7 млн. грн, вразили всіх. «В основному, споживачі звертають увагу на зовнішній вигляд продукту, термін придатності і, зрозуміло, на ціну. Менше звертають уваги на інформацію про виробника, склад продукту та інші дані, зазначені на упаковці. Невідповідність за цими показниками і стали основною частиною порушень», - зазначив Сергій Орєхов.

Саме задля повного інформування споживача, надання    громадянам України правдивої, достовірної  інформації про те, де зроблені продукти харчування, які вони купують, Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів і Укоопспілка (споживча кооперація) розробили спеціальне, інформаційне маркування для вітчизняних продуктів харчування.

Вже у січні на полицях українських магазинів з'являться продукти, марковані спеціальною емблемою зі словами «З турботою про Українське!». Крім того, в магазинах, які приєдналися до соціального проекту, з'являться спеціальні плакати, що повідомлять про переваги вітчизняних продуктів харчування.

Організатори розраховують: ідею підтримають і повідомлять своїм покупцям про походження товарів соціально відповідальні компанії.

«Це, в першу чергу, патріотичний проект, який має на меті нагадати українцям про переваги вітчизняних продуктів харчування. Держспоживінспекція України запрошує всіх вітчизняних виробників і торгові мережі приєднатися до проекту соціальної відповідальності, - наголосив Сергій  Орєхов, - продукти мають відповідати стандартам якості, що діють в Україні. Тому не кожен виробник зможе отримати право брендувати свої продукти даною емблемою».

Першим учасником проекту стала Центральна спілка споживчих товариств України (Укоопспілка), до складу якої входить понад 260 виробничих підприємств. Саме вони виробляють українські продукти харчування, які нічим не поступаються за якістю закордонним аналогам і навіть мають ряд переваг.

 

версія для друку