українська російська англійська
Україна змінює статус своїх вантажних вагонів, після чого їх не зможуть використовувати за кордоном без згоди власника
02.02.2012 | 17:20
Прес-центр Укрзалізниці

Зі зміною статусу вагону з «інвентарного» на «власний» вантажний рухомий склад Укрзалізниці працюватиме  передусім на економіку України, без згоди власника інші залізничні адміністрації країн СНД не зможуть його використовувати за кордоном, як вагони інвентарного парку. Про це повідомив начальник головного комерційного управління Укрзалізниці Юрій Меркулов.

«За межами України в середньому щодоби знаходилося близько 8 тис. вантажних вагонів, на кінець грудня 1,1 тис. з них нам вдалося повернути», - зазначив він.

Для контролю за використанням найбільш затребуваного рухомого складу – піввагонів - їх на початку січня цього року передано з балансу Укрзалізниці на баланс державним підприємствам, підпорядкованим Укрзалізниці, – ДП «Дарницький вагоноремонтний завод» та ДП «Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів «Укрспецвагон». Організацією перевезень опікується нещодавно створене ДП «Український транспортно-логістичний центр».

Згідно Угоди про спільне користування вагонами інвентарного парку за кордоном, вони експлуатувалися іншими державами через низький тариф. Витрати на ремонт вагонів, які поверталися із-за кордону в Україну, перевищували плату за їх використання.

 Залізничні адміністрації країн СНД давно змінили статус своїх вагонів, тоді як основу інвентарного парку, який використовувався спільно, складали українські і, частково, білоруські вагони.

версія для друку