українська російська англійська
Українським споживачам повернуто 5,5 млн. грн. за неякісні товари та послуги
02.02.2012 | 17:57
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

До територіальних управлінь у справах захисту прав споживачів за минулий рік надійшло понад 28 тис. пропозицій, звернень, скарг та заяв, 79% вимог були задоволені, споживачам повернуто 5,5 млн. грн. за неякісні товари та послуги, повідомив глава Держспоживінспекції України Сергій Орєхов.

«Протягом 2011 р. було проведено 1367 перевірок суб'єктів господарювання, які надають споживачам житлово-комунальні послуги. Порушення вимог чинного законодавства були виявлені у ході 673 перевірок, що становить 49,2%. Загальна кількість виявлених порушень – 2012», - заявив він.

Також, за словами Сергія Орєхова, в результаті перевірок суб'єктів господарювання видано 833 приписи про припинення порушень прав споживачів. До адміністративної відповідальності притягнуто 583 особи, на яких накладено адміністративні штрафи на суму майже 92 тис. гривень. До підприємств застосовані адміністративно-господарські санкції на суму 7,2 млн. гривень.

Відповідно до критеріїв оцінювання ступеня ризику від провадження господарської діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2008 р. № 1164 (із змінами), суб'єкти господарювання, що надають житлово-комунальні послуги, не належать до високого, середнього та незначного ступеня ризику. У зв'язку з цим, територіальні управління у справах захисту прав споживачів можуть здійснювати тільки позапланові перевірки зазначених суб'єктів господарювання за зверненнями фізичних та юридичних осіб.

версія для друку