українська російська англійська
Роботи зі створення Харківського міжрегіонального центру обслуговування швидкісних поїздів на завершальному етапі
04.02.2012 | 10:08
Прес-служба Міністерства інфраструктури

На Харківській вагонній дільниці Південної залізниці цілодобово ведуться роботи з реконструкції ремонтно-екіпірувального депо, призначеного для технічного обслуговування міжрегіональних швидкісних поїздів «SKODA», «Hyundai» та виробництва КВБЗ (Україна).

На місці старого будинку, від якого залишилися одні колони, будується фактично зовсім новий високотехнологічний комплекс зі своїми котельнею, компресорною, трансформаторною підстанцією, вакуумно-насосною та пожежною станціями, системою відеоспостереження тощо.

Нині проводяться реконструкція покрівлі будівлі ремонтно-екіпірувального депо (РЕД), встановлення сучасного енергозберігаючого та екологічно чистого обладнання нової котельні, монтаж системи вакуумної каналізації, металоконструкцій і сендвіч-панелей з південного торця будівлі.

Також завершується монтаж металевих стійок під укладання 9 і 10 рейкових колій, призначених для обслуговування поїздів «Hyundai» і «SKODA». Монтаж рейок і скріплень на цих шляхах розпочнеться наступного тижня. А до прийому «SKODA» і «Hyundai» РЕД буде готовий до 10 березня.

В цілому для технічного обслуговування поїздів облаштовуються чотири колії, у тому числі: 10 колія для технічного обслуговування швидкісних міжрегіональних поїздів «Hyundai», а 9 колія - для «Skoda», 7 та 8 колії – для поїздів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, пасажирських поїздів формування ВЧ-1. Разом із тим ці колії уніфіковані, тобто на кожній з них при потребі можна обслуговувати і інші види рухомого складу.

Рейки розташовуються на півтораметрових металевих оцинкованих стійках (534 шт. під кожною з колій). Подібної конструкції колії на українських залізницях поки немає.

Швидкісні поїзди будуть обслуговуватися на трьох рівнях. На першому - оглядаються ходові частини і підвагонні обладнання, що забезпечується завдяки розташуванню шляху на металевих стійках та будівництва оглядових канав. На другому - обслуговування кузова вагона. На третьому - оглядається дахове обладнання, струмоприймачі та ін. Для цього уздовж 7 і 10, а також між 8 і 9 коліями будуть змонтовані три автоматизовані естакади фірми Bertolotti S.р.A, виготовлені за індивідуальним замовленням.

Передбачається, що поїзди «Skoda» та «Hyundai» після прибуття на станцію Харків-Пасажирський будуть подаватися на технічну станцію Харків-Сортувальний - спочатку на обмивку на сучасному вагономийного комплексу, а потім на технічне обслуговування.

Також передбачені технологічні пости по заправленню вагонів водою, вакуумні пости з очищення баків вакуумних туалетів, пости підключення стислого повітря, пости підключення електричної напруги змінного струму 380 В і постійного струму 3000 В (для підключення систем опалення вагонів).

Роботи з технічного обслуговування і дрібного ремонту будуть виконуватися після аналізу даних бортових комп'ютерів поїздів та візуального огляду ходової частини вагонів.

 

Довідка

Будівля ремонтно-екіпірувального депо (РЕД) Харківської вагонної дільниці складається зі стійлового (призначеного для обслуговування поїздів) та адміністративно-побутового блоків. В стойловій частині РЕДа розташовані чотири колії. Довжина будівлі РЕДа - 420 м, ширина - 30 м, висота з східного боку - 8,40 м, з західної - 9,60 м.

Паралельно з реконструкцією стійлової частини будівлі проводиться кардинальне оновлення адміністративно-побутового корпусу. Тут передбачено все можливе для ефективної роботи - від роздягалень до приміщень сервіс-центрів «Skoda» та «Hyundai», КВБЗ, оснащених діагностичним обладнанням.

Зараз закінчуються роботи з перебудови другого поверху, приміщення якого повністю переплановані. Тут облаштовуються новий актовий зал, музей підприємства, роздягальні, кабінет і клас охорони праці, бібліотека, архів, прекрасні санітарно-побутові приміщення з душовими кабінками і т.д. Зокрема, на другому поверсі буде 11 туалетів (замість колишніх двох), а в усьому будинку їх буде 25 (замість колишніх семи).

На першому поверсі розмістяться вбудовані котельня і компресорна, що працюють в автоматичному режимі, сервіс-центри постачальників рухомого складу, камери схову для особистих речей провідників тощо.

Для забезпечення збереження нового рухомого складу будуть виконані роботи з влаштування огорожі території технічної станції Харків-Сортувальний з пристроєм системи відеоспостереження.

Крім усього іншого, повністю реконструюється і переулаштовується колійний розвиток технічної станції Харків-Сортувальний. Зокрема, головні колії виносяться у Східний парк (з перебудовою парної і непарної горловин ст. Харків-Сортувальний, а також постів ЕЦ-1, ЕЦ-2 ЕЦ-3 і острівної платформи для обслуговування пасажирів у приміському сполученні).

При цьому для влаштування огорожі техстанції демонтовано третю колію Східного парку.

Вартість робіт з реконструкції РЕДа - близько 150 млн. грн.

 

версія для друку