Державна адміністрація залізничного транспорту України розпочинає
експериментальне нововведення – мешканці районів Лівобережжя Києва зможуть
здійснювати посадку та висадку на станції Дарниця.
Зокрема,
починаючи з 6 лютого 2012 року поїзди 120/119 Донецьк-Київ
та 396/395 Одеса-Київ будуть робити двох хвилинну зупинку на станції Дарниця.
З 13 березня
відповідні зупинки робитимуть поїзд 396/395 Київ-Одеса та з 19 березня поїзд
120/119 Київ-Донецьк.
Отже, відтепер
мешканцям лівого берега Києва не потрібно буде їхати через все місто до центрального вокзалу. Жителі Харківського масиву зможуть
дістатися до Дарницького залізничного вокзалу від Харківської площі (до 5 км)
за 20-25 хв. на громадському транспорті. Для мешканців Дарницького району
відстань до Дарницького вокзалу не перевищить 5 км з різних
частин району і за часом складе 20-30 хв. на громадському транспорті. Проїзд
пасажирів до залізничного вокзалу з центральної та північної
частин київського лівобережжя також не викличе труднощів. Таким чином жителі
лівобережжя, які їздитимуть через залізничну станції «Дарниця», зможуть
заощаджувати 1,5 – 2 години свого часу.
Дане нововведення
спрямоване на розвантаження Центрального залізничного вокзалу у місті Києві та зменшення навантаження на міську
інфраструктуру, у тому числі в період проведення чемпіонату Євро-2012.
Координатор
реформування транспортної галузі Координаційного центру з упровадження
економічних реформ при Президентові України Олександр
Кава позитивно оцінив нововведення та зауважив, що розподілення пасажиропотоку
між кількома вокзалами поширено у багатьох великих містах Європи. Наприклад, у
Варшаві усі пасажирські поїзди зупиняються на трьох станціях – Варшава-Західна,
Варшава-Центральна та Варшава-Східна. У великих містах
Європи один вокзал припадає в середньому на 550 тис. жителів, тоді як в Києві – на близько 3 млн. мешканців.
Наразі у середньому пасажиропотік на вокзалі
станції Київ - Пасажирський складає 170 тис. осіб на добу, при цьому в літній
сезон пасажиропотік збільшується до 300 тис. осіб на добу, що призводить до
перевитрат часу пасажирів, перевантаження метрополітену та міської
інфраструктури у години «пік».