українська російська англійська
Львівська залізниця готується до будівництва нового Бескидського тунелю
14.02.2012 | 10:02
Прес-служба Укрзалізниці

Львівська залізниця розпочала підготовчі роботи для будівництва нового Бескидського тунелю. Вже відсипано 17 тис. кубометрів дренажного ґрунту, прокладено 3 під’їзні колії загальною протяжністю 950 метрів, розпочалося будівництво під’їзних автомобільних доріг.

На будівельному майданчику бригади залізничників працюють вахтовим методом – тиждень через тиждень. Для них створені умови для проживання, також працівники забезпечені гарячим харчуванням, спецодягом та спецвзуттям.

Наразі тривають роботи із перенесення електромереж, якими подаватиметься живлення для будівельних механізмів.

Начальник відокремленого відділу з будівництва Бескидського тунелю Львівської залізниці Володимир Харлан зазначив, що підготовчі роботи триватимуть приблизно до кінця поточного року, оскільки вони ведуться у гірській місцевості. „Необхідно буде розробити схил, де прокладатимуться колії Бескидського тунелю, будувати підпірну стінку для укріплення цього схилу і ще зробити багато непростої роботи”, - зауважив Володимир Харлан.

Наприкінці цього року акціонерне товариство „Будівельна асоціація ”Інтербудмонтаж” має закінчити підготовку проектної документації на будівництво  нового двоколійного Бескидського тунелю. Після погодження Державною архітектурно-будівельною  інспекцією, проект та техніко-економічні показники будуть направлені на затвердження Кабінету Міністрів України.

Нагадаємо, що  тунель протяжністю 1822 метри заплановано побудувати поруч з існуючим одноколійним, який за свою понад 125-річну історію  вже перебуває в аварійному стані. Будівництво нового тунелю повинно закінчитися у 2015 році.

На сьогодні вартість об’єкту становить 102,7 млн. євро. За словами начальника відділу впровадження кредитних угод Укрзалізниці Юрія Сімчука, цього року заплановано освоїти 353 млн. грн., з яких 250 млн. грн. — це кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, решта — Львівської залізниці.

Довідка. За оцінками фахівців, будівництво двоколійного Бескидського тунелю збільшить пропускну здатність залізниці, а також сприятиме розвитку транзитного потенціалу України, оскільки цей об’єкт входить до п’ятого пан’європейського транспортного коридору (Італія-Словенія-Угорщина-Словаччина-Україна-Росія). 

 

 

 

версія для друку