українська російська англійська
Держспоживінспекція: Споживачі повинні не лише розуміти свої права, а й знати про механізми їх відстоювання
17.02.2012 | 10:36
Прес-служба Держспоживінспекції

Споживачі повинні не лише розуміти свої права, а й знати про механізми їх відстоювання. На цьому наголошувалося під час наради з начальниками територіальних органів з питань захисту прав споживачів, яку провів Голова Держспоживінспекції України Сергій Орєхов.

У вступному слові Сергій Орєхов нагадав, що робота Держспоживінспекції спрямована на реалізацію програми Президента України Віктора Януковича «Україна для людей», однією з цілей якої є турбота про кожну людину. Саме тому Урядом країни і особисто Прем’єр - міністром України Миколою Азаровим взято під особистий контроль питання захисту прав споживачів.

«Сьогодні ми стоїмо на новому етапі шляху реформування системи захисту прав споживачів. Хочу звернути увагу, що процес реформування – це не формальна зміна назви, а принципово нова ідеологія, стратегія і тактика наших дій. Це, в першу чергу, зміна напрямків діяльності, максимальне зосередження на проблемах споживачів, жорсткий контроль за якістю товарів, робіт та послуг на споживчому ринку», наголосив керівник Держспоживінспеції у зверненні до начальників територіальних інспекцій з питань захисту прав споживачів.

Крім того, за словами Сергія Орєхова має бути визначено такий напрямок роботи, завдяки якому б розвивався захист прав громадян на безпеку товарів, робіт та послуг та при цьому не виникало перешкод для розвитку бізнесу.

Головним результатом діяльності Державних інспекцій з питань захисту прав споживачів має стати: розуміння споживачами ринку товарів та послуг, вміння розібратися у потоках різноманітної, а часто й суперечливої інформації, знання не лише своїх прав, а й  механізмів їх відстоювання.

На нараді начальники Державних інспекцій з питань захисту прав споживачів з різних регіонів обговорювали та вирішували актуальні питання сфери захисту прав споживачів, ринкового нагляду, а також  висували нові пропозиції та ідеї стосовно організації діяльності територіальних органів Державної інспекції з питань захисту прав споживачів.

 

 

 

версія для друку