українська російська англійська
Затверджені нові стандарти якості обслуговування платників у сервісних центрах
24.02.2012 | 11:32
Прес-служба Державної податкової служби

Голова ДПСУ Олександр Клименко своїм наказом затвердив вимоги до сервісних центрів з обслуговування платників та стандарти якості послуг.

Нагадаємо, до кінця поточного року такі центри буде відкрито при кожній податковій інспекції у країні.

Згідно з наказом, всі сервісні установи податкової служби матимуть у своїй структурі три обов’язкові секції – секцію прийому і видачі довідок та дозвільних документів, секцію прийому звітності і кореспонденції та секцію обслуговування платників.

Крім того, всі сервісні центри обладнають залами очікування з Wi-Fi та плазмовими екранами, на яких транслюватиметься важлива інформація для платників. Для зручності платників тут же розташують платіжні термінали, де можна відразу сплатити податки, інші обов’язкові платежі та ін.

Для допомоги відвідувачам запроваджується посада консультанта-модератора, який зобов’язаний допомагати людям у пошуку необхідної інформації на стендах, заповненні документів тощо.

Кожний сервісний центр, окрім звичайного підключення до Інтернету, буде забезпечений доступом до корпоративної мережі ДПС України та Єдиної бази податкових знань. Таким чином, консультанти завжди матимуть найсвіжішу інформацію з усіх питань, що цікавлять платників.

Також при проектуванні сервісних центрів передбачається забезпечення всіх умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Наказ Голови ДПСУ включає й суворі вимоги до освітлення, протипожежних заходів, безпеки, побутового комфорту відвідувачів.

Відео-презентацію сервісного центру з обслуговування платників можна подивитися на веб-сайті ДПС України www.sta.gov.ua.

 

 

 

версія для друку