українська російська англійська
На Тернопільщині розроблено програму підвищення якості обслуговування платників податків
01.03.2012 | 16:51
Тернопільська ОДА

У Тернопільській обласній державній адміністрації схвалено проект обласної програми підвищення якості обслуговування платників податків та рівня знань податкового законодавства на 2012-2015 роки.

Метою Програми є забезпечення платників податків якісними та своєчасними податковими послугами (щодо видачі довідок та дозвільних документів, приймання звітності, вхідної кореспонденції) та створення сприятливих умов для одержувачів послуг при здійсненні повноважень відповідальними посадовими особами органів державної податкової служби, підвищення рівня знань податкового законодавства для забезпечення повного і своєчасного надходження до бюджетів усіх рівнів та державних цільових фондів законодавчо встановлених в Україні податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, підвищення рівня добровільного виконання платниками податків своїх зобов’язань.

На думку розробників проекту, основними шляхами розв’язання проблем є відкриття та налагодження до кінця 2012 року постійного функціонування центрів обслуговування платників податків у всіх державних податкових інспекціях області та їх відділеннях.

Також заплановане проведення широкомасштабної масово-роз’яснювальної роботи з актуальних питань Податкового кодексу України та агітаційної роботи серед платників податків щодо необхідності своєчасної і повної сплати податків та зборів до бюджетів всіх рівнів.

Вже протягом 2012 року заплановано відкрити центри обслуговування платників податків у всіх державних податкових інспекціях області та їх відділеннях.

Головному управлінню економіки обласної державної адміністрації доручено внести проект Програми на розгляд сесії обласної ради.

версія для друку