українська російська англійська
Колегія Держкомтелерадіо схвалила тематику наукових розробок в інформаційній та книговидавничій галузях
02.03.2012 | 13:26
Прес-служба Державного комітету телебачення і радіомовлення

Колегія Держкомтелерадіо України схвалила тематику наукових розробок у сфері засобів масової інформації, книговидавничої справи та інформаційно-бібліографічної діяльності на 2012 рік.

У поточному році будуть розроблені «Інструкції із калькулювання собівартості виробництва телерадіопродукції» та «Інструкції щодо формування складу витрат і собівартості видавничої та поліграфічної продукції».

Як зазначили члени колегії, обрахування собівартості виробництва теле- та радіопродукції є надзвичайно актуальним питанням. Розроблені економічні нормативи  використовуватимуться під час формування бюджету мовних компаній та регулюватимуть його розподіл між виробничими підрозділами. Керуючись подібною інструкцією, ДТРК, наприклад, зможуть розробити стратегію свого розвитку та забезпечити ефективне впровадження нової технологічної платформи.

Видавництвам також необхідно мати галузевий нормативний документ, що регламентуватиме склад витрат, які відносяться до собівартості видавничої та поліграфічної продукції.

Розроблення «Інструкції із формування складу витрат і собівартості видавничої та поліграфічної продукції» планується на заміну інструкції «Планування, облік, калькулювання собівартості видавничої і поліграфічної продукції», яка втратила свою актуальність та потребує оновлення у зв’язку із прийняттям Податкового кодексу та внесенням змін і доповнень до нормативно-правових документів, які сьогодні регламентують  формування елементів витрат та статей собівартості продукції.

Документ має регламентувати склад цих витрат та забезпечувати єдиний підхід для їх визначення. Члени колегії також наголосили, що одним із актуальних положень Інструкції має стати, зокрема, питання щодо віднесення до  витрат на  виготовлення видавничої продукції авторського гонорару, тобто визначення авторського гонорару як складової виробничої собівартості продукції.

версія для друку