українська російська англійська
Відбувся прийом двоповерхових поїздів виробництва Skoda Vagonka
13.03.2012 | 16:55
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

Українська делегація прийняла двоповерхові поїзди виробництва Skoda Vagonka на заводі, де вироблявся рухомий склад (м. Пльзень, Чеська республіка) 13 березня 2012 року. У заході взяли участь  Віце-прем’єр іністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков, Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. Згідно з договором між Південною залізницею та компанією Skoda передбачено придбання двох двосистемних двоповерхових електропоїздів по 6 вагонів кожний. Перший двосистемний електропоїзд, прибуде в Україну вже у березні поточного року, другий - у квітні поточного року.

«Сьогодні ми вкладаємо великі кошти для запровадження прискореного пасажирського руху. Крім того, щоб купити новий поїзд ми модернізуємо інфраструктуру, зокрема, за рік ми повинні електрифікувати понад 300 км колії, провести регулювання понад 1000 км колії, модернізувати понад 800 стрілочних переводів та взагалі провести повну модернізацію пристроїв сигналізації, зв’язку, верхньої будови колії на ділянках запровадження прискореного руху – усе це ми робимо для того, щоб надати нашим пасажирам новий рівень обслуговування, коли подорож буде швидкою, комфортною та сучасною», – зазначив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.

Залізничники планують, що новий рухомий склад буде задіяний за маршрутом Харків – Дніпропетровськ – Донецьк та обслуговуватися на Південній залізниці у депо Харкова, яке спеціально облаштоване для нового пасажирського рухомого складу.

Щодо технічних характеристик, то чеські поїзди розвиватимуть швидкість до 160 км/год. Як зазначають українські залізничники,  найбільшою перевагою є те, що поїзд двосистемний – тобто може експлуатуватися на ділянках, електрифікованих як змінним, так і постійним струмом.

Нові чеські поїзди складатимуться з 6 вагонів, кожний з яких міститиме по 126 місць, загальна кількість місць – 626, корпус виконаний зі спеціального алюмінію. Передбачені місця першого та другого класів. Зокрема, другі поверхи двох вагонів будуть першого класу, решта – другого. Крім того, електропоїзди обладнані місцями для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями – в кожному поїзді по 4 підйомники для візків, спеціально облаштовані санітарні вузли. Подібні поїзди уже тривалий час успішно експлуатуються в Чехії та Литві.

Поїзди виробництва Skoda матимуть гарантійне обслуговування - 24 місяці з моменту початку експлуатації, а на початку експлуатації та під час проведення Євро-2012 в Україну прибудуть чеські інженери-випробувальники, що будуть допомагати нашим спеціалістам експлуатувати та обслуговувати електропоїзди. Крім того, міжремонтні терміни збільшені у три рази у порівняння з поїздами, що нині експлуатуються на залізницях. Загальний термін експлуатації поїзда – 40 років (що практично у 2 рази більше, ніж нині).

Щодо персоналу, який буде обслуговувати електропоїзди, то перша група українських машиністів-інструкторів та технічних спеціалістів вже пройшла курс навчання в Чехії. Також у березні наступні дві групи українських спеціалістів, чисельністю по 10 осіб, пройдуть навчання. Усі витрати на навчання наших спеціалістів взяла на себе чеська сторона.

 

версія для друку