українська російська англійська
Борис Колесніков відвідав Центр технічного обслуговування міжрегіональних швидкісних поїздів
23.03.2012 | 17:45
Прес-служба Міністерства інфраструктури

У районі залізничної станції Дарниця у Києві  активно ведеться будівництво технічного комплексу пасажирської станції Київського залізничного вузла - центру технічного обслуговування міжрегіональних поїздів. З перебігом будівництва ознайомився сьогодні, 23 березня, Віце-прем’єр-міністр – Міністр інфраструктури Борис Колесніков.

Комплекс Центру технічного обслуговування міжрегіональних поїздів планується будувати у два етапи. Зараз ведеться будівництво першого етапу технічного комплексу, який включатиме:

- автоматичний комплекс для мийки вагонів;

- цехи по обточуванню колісних пар без викатки з-під поїзду з установкою спеціалізованого колісно-токарного верстата;

- систему неруйнівного контролю з вимірами параметрів коліс ( прокат, товщина гребеня, гуркіт, ультразвукова дефектоскопія);

- цехи технічного обслуговування на чотири ремонтні позиції;

- відділення з налагодження та ремонту допоміжного устаткування;

- модульну котельню.

При виконанні технічного обслуговування одночасно буде здійснюється: огляд ходових частин поїзду, колісних пар, боковин рами візків, буксових вузлів, підвісок, редукторів, устаткування дискових колісних гальм, тягових двигунів, трансформатора, акумуляторних батарей, компресорів, зчіпних облаштувань вагонів, дахового, електронного і внутрішньосалонного устаткування, приладів безпеки, радіозв'язку поїзду тощо, а також екіпіровка водою, піском і очищення вакуумних туалетів.

На четвертій колії цеху передбачена позиція по заміні окремих візків і колісних пар.

На другому етапі буде збудовано цех по виконанню планових видів ремонту та  відділення по ремонту основного обладнання.

На планових видах ремонту буде здійснюватися зняття основного устаткування (візків, колісних пар, тягових і допоміжних двигунів, трансформаторів, силових блоків, компресорів) з електропоїзда і переміщенням їх в ремонтні відділення – у них виконуватиметься ремонт, наладка і випробування (обкатка) з подальшою установкою відремонтованого обладнання на електропоїзд.

 

версія для друку