українська російська англійська
Держфінінспекція встановила факти завищення квартплати для дніпропетровців
20.04.2012 | 12:57
Прес-служба Державної фінансової інспекції

За дорученнями Президента України Віктора Януковича та Прем’єр-міністра України Миколи Азарова Державна фінансова інспекція України проводить контроль дотримання законодавства органами місцевого самоврядування щодо підвищення ними тарифів на житлово-комунальні послуги. Позиція Президента України з цього питання полягає у тому, що не можна проблеми житлово-комунальних господарств перекладати на споживачів.

«Не можна безпорядок та безгосподарність перекладати на людей», – заявив нещодавно Віктор Янукович.

Під час ревізії фінансово-господарської діяльності підприємств, на послуги яких 2011 року та в січні-лютому 2012 року збільшено тарифи, фахівці Держфінінспекції України встановили факти завищення розміру квартирної плати для населення у Дніпропетровську. Інформація про ймовірне завищення тарифів надійшла до Держфінінспекції України телефоном довіри (044 - 425 38 18).

Так, комунальне підприємство "Житлово-ремонтне експлуатаційне підприємство" завищило розмір квартирної плати на 0,48 грн. за кв. м для мешканців будинку по вул. Громова, 7 Красногвардійського району Дніпропетровська. Порушення відбулося через необґрунтоване збільшення у складі тарифу витрат на обслуговування прибудинкової території. Зокрема, до розрахунку тарифу включено площу прибудинкової території, яка учетверо перевищує фактичну. Окрім того, до вартісних складових тарифу включено витрати з технічного обслуговування ліфтів, хоча цю послугу надає інша юридична особа.

На сьогодні проводяться ревізії понад ста підприємств житлово-комунальної сфери, на послуги яких у 2011 році та в січні-лютому 2012 року підвищувалися тарифи для населення. Попередні результати цих ревізій засвідчили, що не скрізь підвищення тарифів відбулося обґрунтовано. В деяких випадках до складу тарифів включалися витрати на послуги, які фактично не надавалися або надавалися у значно менших обсягах.

Довідково. Протягом лютого-березня 2012 року до Держфінінспекції України та її територіальних органів надійшло 540 звернень громадян, з них на телефон довіри – 407 (решта надійшла поштовими листами та в інший спосіб). В основному звернення стосувалися перевірки обґрунтованості встановлених 2011 року та у поточному періоді 2012 року тарифів на послуги комунальних підприємств.

 

версія для друку