українська російська англійська
У Керчі тарифи для населення знижено - результат ревізії Держфінінспекції
20.04.2012 | 13:47
Прес-служба Державної фінансової інспекції

За дорученнями Президента України Віктора Януковича та Прем’єр-міністра України Миколи Азарова Державна фінансова інспекція України проводить контроль дотримання законодавства органами місцевого самоврядування щодо підвищення ними тарифів на житлово-комунальні послуги.

«Не можна безпорядок та безгосподарність перекладати на людей», – заявив нещодавно Віктор Янукович.

Керуючись чіткою позицією Президента України щодо недопущення безпідставного та незаконного підвищення комунальних тарифів, фахівці Держфінінспекції України перевіряють подібні випадки у всіх регіонах України.

Отримавши телефоном довіри Держфінінспекції України від громадян інформацію про завищення тарифу, інспектори провели за цим фактом ревізію, під час якої було встановлено завищення тарифу на обслуговування будинків та прибудинкових територій у м. Керчі.

Комунальне підприємство "Жилавтосервіс-Керчь" (АР Крим) включило до складу тарифу витрати на дератизацію та дезінсекцію на загальну суму майже 330 тис. грн., яких фактично підприємство не надавало. Завдяки діям ревізорів уже під час контрольного заходу КП "Жилавтосервіс-Керчь" самостійно перерахувало вартість послуг з утримання 696 житлових будинків. Відповідно було зменшено тариф на обслуговування будинків та прибудинкових територій за період із жовтня 2010-го по вересень 2011 року, а суму переплати (327,45 тис. грн.) віднесено на рахунок майбутніх платежів мешканців будинків.

Як повідомлялося, Держфінінспекція України проводить ревізії понад ста підприємств житлово-комунальної сфери, на послуги яких 2011 року та у січні-лютому 2012 року були підвищені тарифи для населення. Попередні результати цих ревізій засвідчили, що не скрізь підвищення тарифів відбулося обґрунтовано. У деяких випадках до складу тарифів включалися витрати на послуги, які фактично не надавалися або надавалися у значно менших обсягах.

Довідково. Протягом лютого-березня 2012 року до Держфінінспекції України та її територіальних органів надійшло 540 звернень громадян, з них на телефон довіри – 407 (решта надійшла поштовими листами та в інший спосіб). В основному звернення стосувалися перевірки обґрунтованості встановлених 2011 року та у поточному періоді 2012 року тарифів на послуги комунальних підприємств.

 

версія для друку