українська російська англійська
Нові поїзди - новий рівень безпеки
11.05.2012 | 15:03
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту "Укрзалізниця"

У зв’язку з введенням в експлуатацію нового рухомого пасажирського складу та організацією перевезення пасажирів за новими стандартами комфорту та безпеки залізничники виконали великий обсяг робіт з модернізації інфраструктури.

«У зв'язку з тим, що ми запускаємо швидкісний рух поїздів між столицею та обласними центрами України, особливо актуальним стає питання забезпечення безпеки руху. На шляху прямування швидкісних поїздів знаходиться велика кількість залізничних переїздів, пасажирських платформ та інших залізничних споруд», – повідомив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак в інтерв'ю ЗМІ. Він зазначив, що, відповідно до Національного плану дій на 2012 рік у рамках Програми Президентських реформ на 2010-2014 рр. «Багате суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», залізничники виконали великий обсяг робіт із посилення заходів безпеки пасажирських перевезень з урахуванням досвіду держав-членів Євросоюзу.

У ході підготовки до Євро-2012 з метою посилення безпеки руху на шляху проходження швидкісних поїздів залізничники відремонтували 17 залізничних мостів та інших інженерних споруд. Конкретно по колійному господарству модернізовано 390 км залізничних магістралей; замінено 465 нових комплектів стрілочних переводів на залізобетонній основі; капітально відремонтовано 154 км колії, середнім ремонтом охоплено – 537 км. Було замінено на нові 171 км рейок і 1550 км виправлено високопродуктивними колійними машинами. Покращено стан 75 км земляного полотна.

 «Ми підготували колії, контактну мережу, тягові підстанції, пристрої автоматичного блокування та електричної централізації, модернізували і підготували платформи, 47 переїздів перевели в категорію з черговим. Фактично всі переїзди, де швидкість руху перевищує 120 км/год., ми перевели у категорію з черговим, а там, де швидкість не досягає 120 км/год., обладнали звуковою сигналізацією. Таким чином інфраструктура повністю готова – ми працювали над цим півтора року», – зазначив перший заступник начальника Головного управління безпеки руху Укрзалізниці Володимир Крот.

Він підкреслив, що поїзди, які закуплені до Євро-2012, сучасні, побудовані за новітніми світовими технологіями і конструктивно пристосовані до руху з такими швидкостями. Враховані всі світові норми щодо питань безпеки пасажира.

Особливу увагу щодо безпеки перевезень приділено пасажирському господарству.  Встановлена система оповіщення пасажирів про проходження швидкісних поїздів, реконструйовані і приведені до євростандартів острівні платформи, які розташовані між двома залізничними коліями. На платформах нанесена спеціальна розмітка – це кольорова смуга, за яку пасажирам небезпечно заходити під час прямування поїзда.

«Ми перенесли острівні пасажирські платформи на більшу відстань  від колій, якими  рухатимуться  швидкісні поїзди. Все це додаткові витрати, але вони необхідні для забезпечення безпеки наших пасажирів», – зазначив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.

 

 

 

 

версія для друку