українська російська англійська
Процедури переміщення вантажів через кордон спростять
24.05.2012 | 14:49
Прес-служба ДЕРЖАВНої АДМІНІСТРАЦІї ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Укрзалізниця плідно співпрацює з Державною митною службою України в напрямку спрощення процедур перетину вантажів через державні кордони та зменшення часу їх перебування під митними операціями. Про це в інтерв’ю журналістам повідомив начальник головного комерційного управління Укрзалізниці Юрій Меркулов.

«На сьогодні Держмитслужбою, відповідно до положень нового митного кодексу, підготовлено ряд проектів нормативних актів, що дозволять використовувати електронні копії залізничних накладних (УМВС, ЦІМ/УМВС, ЦІМ) на транзитні та імпортні перевезення в якості документів контролю за доставкою вантажів до митниць призначення. Також вирішується питання організації електронного інформаційного обміну даними про вантажі. Все це дозволить значно спростити та прискорити процедури митного контролю на прикордонних передавальних станціях», – розповів представникам ЗМІ Юрій Меркулов.

За його словами, яскравим прикладом злагодженої взаємодії Укрзалізниці та Держмитслужби є поїзд комбінованого транспорту «Вікінг», який з’єднує порти Чорного та Балтійського морів за маршрутом Іллічівськ/ Іллічівськ-Поромна/ Одеса-Порт (Україна) – Мінськ (Білорусь) –Клайпеда (Литва).

«Завдяки плідній співпраці з Держмитслужбою сьогодні зупинка поїзда «Вікінг» на станції Коростень для проведення необхідних видів контролю складає близько 1 години, в той час коли інші вантажі, що перевозяться не в складі зазначеного поїзда, можуть простоювати на прикордонних передавальних станціях для проведення таких самих видів контролю від 3 до 5 годин», – наголосив начальник головного комерційного управління Укрзалізниці.

Водночас він зазначив, що вказаний час на зупинку поїзда «Вікінг» для проходження всіх контрольних процедур можна зменшити. Треба мати за орієнтир досвід Білорусі, де нормативи часу знаходження вантажних поїздів на прикордонних передавальних станціях при передачі на залізниці країн ЄС складають 30 хвилин. Залізничники зацікавлені у вирішенні всіх питань до кінця 2012 року.

«У подальшому цей позитивний досвід роботи можна буде запровадити на всі пункти пропуску як з країнами ЄС так і СНД», – висловив надію Юрій Меркулов.

версія для друку