українська російська англійська
Штраф за безквитковий проїзд у межах СНД - 200 франків
28.05.2012 | 12:26
Державна адміністрація залізничного транспорту

На 56 засіданні Ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності, яке нещодавно відбулося в Москві, Укрзалізниця, ВАТ «РЖД», білоруські, киргизькі, казахські та узбецькі залізниці домовилися про економічну відповідальності пасажирів за безквитковий проїзд та підписали угоду «Про економічну відповідальність за провезення безквиткових пасажирів, зайвого ручного та неоформленого багажу та (або) вантажобагажу в поїздах, що прямують у міжнародному сполученні».

Даною угодою уточнюються окремі положення про оформлення фактів безквиткового провозу пасажирів, зайвої ручної поклажі і багажу, зафіксованих в аналогічній угоді в 1994 році, а також істотно змінені розміри самої економічної відповідальності. Згідно з підписаним сьогодні документом сторони висловили згоду перейти на фіксований грошовий штраф.

Так, відповідно до угоди від 1994 року економічна відповідальність за безквитковий провіз пасажира виражалася в дворазовій вартості квиткової частини тарифу по маршруту прямування поїзда по території тієї чи іншої держави. У відповідності до нової угоди відповідальність буде складати фіксовану грошову ставку – 200 швейцарських франків за одного безквиткового пасажира.

Також, згідно з угодою від 1994 року, економічна відповідальність за зайву ручну поклажу складає штраф в розмірі п'яти швейцарських франків.

Згідно з підписаною угодою штраф за зайву ручну поклажу становить десять швейцарських франків. Економічна відповідальність за провезення неоформленого багажу та (або) вантажобагажу залишилася без змін і становить 50 швейцарських франків.

Економічну відповідальність несе залізнична адміністрація, яка допустила порушення.

Нова угода «Про економічну відповідальність за провезення безквиткових пасажирів, зайвої ручної поклажі, неоформленого багажу та (або) вантажобагажу в поїздах, що прямують у міжнародному сполученні» вступить в силу з 1 липня 2012 року. Очікується приєднання до цієї угоди інших залізничних адміністрацій країн СНД і країн Балтії.

 

 

версія для друку