українська російська англійська
Чернігів отримав приз на Міжнародному фестивалі географічного маркетингу
19.06.2012 | 10:30
Чернігівська ОДА

14-16 червня вперше у Мінську пройшов Міжнародний фестиваль географічного маркетингу і брендингу OPEN, присвячений стратегічному розвитку країн, міст, регіонів, і спрямований на інтеграцію світового досвіду в галузі країнового і географічного маркетингу і брендингу. На заході була присутня практично вся еліта світового геомаркетингу. 

Міжнародне журі в складі 22-х експертів з 11 країн (серед яких були гуру з Великобританії, Румунії, Австрії, Нідерландів, Польщі, Росії, Латвії, Білорусії та Україні) визнали проект "Чернігів - місто легенд" найкращим у номінації "Бренд місцевості, міста".

За словами ініціатора проекту, міжнародне визнання - це тільки початок. Попереду ще багато цікавої кропіткої роботи з формування та донесенню бренду Чернігова до кінцевих споживачів: туристів, інвесторів, мешканців.

 

версія для друку