українська російська англійська
"Пульс податкової" працює ритмично та ефективно
21.06.2012 | 14:12
Прес-служба Державної податкової служби

Три з чотирьох звернень платників на гарячу лінію «Пульс податкової» опрацьовуються протягом однієї доби. Решта – не довше двох днів. Про це повідомив Голова ДПС України Олександр Клименко.

Він підкреслив, що під «опрацюванням» у даному випадку розуміється повне вирішення піднятих підприємцями питань. «Практика засвідчила, що «Пульс» став якісним каналом як зовнішньої комунікації – між платниками та податківцями, так і комунікації внутрішньої – задля оперативного реагування на скарги було вжито додаткових заходів для швидкого обміну інформацією всередині нашої структури», - зазначив Олександр  Клименко.

Всього сервісом «Пульс податкової» скористалися понад 8,5 тис. платників. Найбільшу популярність цей сервіс має у Києві, Дніпропетровській та Харківській областях.

Нагадуємо, номер телефону «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07

Працює лінія цілодобово: з 8.30 до 19.30 інформацію про неправомірні дії податківців приймають оператори, у неробочий час – інтерактивний відповідач.

 

версія для друку