українська російська англійська
Триває конкурс на найкращий логотип столиці
27.06.2012 | 17:48
Київська МДА

У центрі столиці біля входу до офіційної фан-зони Києва триває соціологічне опитування киян та гостей міста щодо вибору найкращого логотипу Києва.

27 червня з 13:00 до 17:00 години біля виходу зі станції метро «Хрещатик» команда із 5 опитувачів проводить анкетування всіх, хто  бажає взяти участь у визначенні офіційного логотипу Києва. Мова дослідження – українська та англійська.

28, 29 та 30 червня у такий же час соціологічне опитування громадян проходитимуть біля виходу зі станції метро «Театральна».

«Саме дні проведення футбольного чемпіонату – найвдаліший час для того, аби опитати велику кількість людей. Офіційна фан-зона зараз є центром тяжіння для киян, мешканців інших міст та іноземних громадян. Таким чином, ми зможемо залучити до участі дійсно широкий загал», – пояснив заступник голови Київської МДА Олександр Пузанов.

Відвідувачі офіційної фан-зони та пересічні кияни мають змогу обрати один із 10 варіантів логотипу міста, що вийшли до другого етапу конкурсу. Кожен респондент може обирати той, що йому найбільш подобається.

Залучити до участі в опитуванні планується не менше 10 тисяч осіб з усіх районів міста. Якщо до закінчення чемпіонату з футболу Євро-2012 дослідникам не вдасться опитати вказану кількість респондентів, анкетування будуть подовжені у районах столиці.

Опитування проводить КП «Столиця» за власні кошти. Представники ЗМІ можуть спостерігати за ходом опитування, а також взяти у ньому участь.

Нагадаємо, у березні 2012 року організаційний комітет визначив переможця другого етапу конкурсу. Їм став логотип «Київ – місто, де все починається», який набрав 9129 голосів у Інтернет- та СМС- голосуваннях. Друге місто посів логотип «Київ. Ви повернетесь знову», за який проголосували 8561 учасників. Третє місце дісталося логотипу «Київ – мозаїка вражень» із 7435 голосами.

У Інтернет- та СМС- голосуваннях за найкращій логотип міста взяли участь 28 тис. 320 осіб. З них 20 029 осіб віддали голоси за допомогою соціальних мереж, а 8 291 осіб – взяли участь у СМС-голосуванні.

Для оцінки було запропоновано 10 робіт з тих, що обрало професійне журі дизайнерів та художників. Загалом на конкурс було надіслано 130 робіт.

 

версія для друку