українська російська англійська
У червні на номер "112" надходило щоденно близько 16 тис. повідомлень
02.07.2012 | 15:53
Прес-служба Міністерства надзвичайних ситуацій

У період з 1 червня по 2 липня щоденно на телефонний номер «112» в середньому надходило близько 16 тисяч повідомлень. Всього за цей час диспетчерські служби опрацювали понад 494 тисячі звернень, у тому числі: у Києві – понад 146 тисяч, Донецьку – 60 тисяч, Львові – 257 тисяч, Харкові – 31 тисяча. Про це під час брифінгу в інформаційному центрі «Україна-2012» повідомив перший заступник Міністра надзвичайних ситуацій Віталій Бут.

Він також наголосив, що з метою забезпечення якісного обслуговування гостей чемпіонату персонал диспетчерських служб МНС пройшов спеціальну мовну підготовку. Крім того, залучалися волонтери із знанням мов країн-учасниць Євро-2012.

Зі слів В. Бута, впроваджена МНС схема функціонування системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером «112» працювала як тимчасова і себе виправдала. При цьому МНС продовжує впровадження системи «112» на всій території держави.

 

версія для друку