українська російська англійська
До кінця року Укрзалізниця змінить юридичний статус критих вагонів та платформ
19.07.2012 | 12:07
Прес-служба Укрзалізниці

У планах Державної адміністрації залізничного транспорту України й надалі захищати вітчизняний рухомий склад від неконтрольованого його використання за межами України. Таку заяву під час брифінгу у Кабінеті Міністрів України зробив генеральній директор Укрзалізниці Володимир Козак. «Ми вважаємо, що й надалі потрібно проводити роботу зі зміни юридичного статусу вантажних вагонів з «вагона інвентарного парку» на «вагон власний» та передавати їх на баланс державних підприємств», - зауважив він. 

За словами керівника Укрзалізниці, саме зміна юридичного статусу вантажних  вагонів дасть змогу ефективно використовувати наявні вантажні ресурси,  зокрема, скоротити термін їх перебування за межами країни.

Уже до кінця року Укрзалізниця планує змінити юридичний статус критих вагонів та платформ. «У червні 62% наших критих вагонів перебувало в країнах СНД. Криті вагони, котрі потрапили до Середньої Азії, завантажувались в середині країн більш ніж 2,5 тис. разів на місяць. Таким чином обіг критих вагонів склав більш ніж 45 діб, а деякі криті вагони та платформи знаходились в цих регіонах понад 200 діб. Хоча ми вимагаємо терміново повернути вагони в Україну і застосовуємо штрафні санкції, але цього не достатньо», - додав генеральний директор Укрзалізниці. 

Аналогічна ситуація і з платформами, які поки що залишаються в інвентарному парку. Більше 50% їх сьогодні знаходяться на теренах країн СНД, оскільки діють міжнародні угоди про спільне використання інвентарного парку.

Саме у зв’язку з цим, за словами Володимира Козака, українські підприємства відчувають нестачу такого рухомого складу та висувають скарги до Укрзалізниці.

Нагадаємо, Укрзалізниця змінила юридичний статус піввагонів з «інвентарного парку» на «власний» і передала їх на баланс ДП «Дарницький вагоноремонтний завод» та ДП «Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів» - «Укрспецвагон». Завдяки цим діям скорочено термін перебування піввагонів за межами України із 45 до 10 діб.

 

версія для друку