українська російська англійська
Забезпечено постійний контроль за дотриманням безпеки руху на дорогах
08.08.2012 | 13:15
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Задля посилення безпеки руху на дорогах на виконання доручення Прем’єр-міністра України Миколи Азарова, працівники Укртрансінспекції проводять цілу низку профілактичних заходів серед яких, зокрема, дні безпеки, комісійні обстеження залізничних переїздів, загальноукраїнські акції, як, наприклад, «Автобус-2012». Наразі, спільно з МВС, проводиться місячник «Увага, серпень – масові перевезення». У постійному режимі ведеться боротьба з «нелегальними перевізниками».  Про це 8 серпня у ході брифінгу повідомив перший заступник  Міністра інфраструктури Костянтин Єфименко.

Як зазначив перший заступник Міністра, у найближчих планах відомства щодо покращення ситуації на дорогах – внесення низки змін до нормативно-правової бази, зокрема, стосовно автомобільного транспорту. Ці зміни стосуються й надання права працівниками Укртрансінпекції зупиняти комерційний транспорт. Для цього планується облаштувати спеціальні стаціонарні пункти контролю. Таким чином фахівці зможуть перевіряти дотримання водієм чинного законодавства: наявність ліцензії, тахографів, ременів безпеки тощо.

«Сьогодні ми вже не сертифікуємо нові автобуси українського  виробництва, якщо вони не обладнані ременями безпеки для пасажирів», - пояснив Костянтин Єфименко.

Триває робота й по запровадженню тахографів: з 1 червня цього року використання цих приладів обов’язкове на міжміських маршрутах понад 150 км; з 1 червня 2013 року - на міжміських  автобусних  маршрутах від 50 до 150 км; а з 1 червня 2015 року – на вантажних автомобілях від 3,5 тонн до 12 тонн.

Також Мінінфраструктури проводить роботу з ліквідації місць концентрації дорожньо-транспортних пригод на автомобільних дорогах загального користування України. За словами Костянтина Єфименка, з 2005 року по 2012 рік їх кількість зменшилась на 320: з 540 до 220 ділянок.

У подальших планах Міністерства – придбання спецавтомобілів (приладів габаритно-вагового та документального контролю) та запровадження ефективної системи стягнення штрафних санкцій, адаптованої до норм країн ЄС. По-друге, планується використовувати європейську систему отримання ліцензії на автоперевезення, яка базується на принципах добропорядності, фінансової спроможності, професійної компетентності ліцензіата.

Також, за словами Костянтина Єфименка, розглядається можливість повернення до системи класності водіїв: коли до певного виду перевезень допускається водій, який пройшов кваліфіковану підготовку, має певний стаж роботи та не порушував правила дорожнього руху.

Як зазначив Костянтин Єфименко, питання безпеки слід розглядати не лише на рівні Мінінфраструктури та МВС, а й підключити до роботи Міністерство охорони здоров'я та Міністерство освіти та науки, адже питання ментальності закладається ще у дитячому садку. «Тому ми виступаємо за розробку спеціальних дитячих програм у дитсадках та школах», - наголосив він.

Він також акцентував увагу на те, що під час засідання Уряду Прем'єр-міністр України доручив розробити  Національний план дій по забезпеченню безпеки дорожнього руху до 2020 року.

версія для друку