українська російська англійська
Понад 1 млн. громадян звернулися за півроку до приймалень Пенсійного фонду
13.08.2012 | 16:05
Прес-служба Пенсійного фонду України

На виконання Програми економічних реформ на 2010 – 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» в управліннях Пенсійного фонду України  в районах, містах та районах у містах з березня поточного року створені приймальні громадян, які працюють за принципом «єдиного вікна». На сьогодні налічується 235 таких приймалень, в тому числі у 78 містах України.

Протягом звітного періоду фахівці Фонду надали в приймальнях за принципом «єдиного вікна» 544,4 тис. послуг з питань пенсійного забезпечення, 127,7  тис. послуг з питань обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і майже 438  тис. послуг із приймання звітності від платників єдиного внеску. Загалом  зареєстровано понад 1 млн. звернень.

Широко практикуються й інші форми роботи з населенням. За півроку 277,8 тис.  відвідувачів побували на особистому прийомі, 71,4 тис. осіб було прийнято керівниками  підвідомчих управлінь Фонду під час  виїзних прийомів на підприємствах, в установах, організаціях та за місцем проживання.

192,7 тис. громадян отримали консультації і роз’яснення за «гарячими» телефонними лініями, 10 тис. –  у  Контакт-центрі Пенсійного фонду України. Найчастіше їх запитання стосувалися перевірки правильності призначення та проведення перерахунків пенсій, роз'яснення окремих норм чинного пенсійного законодавства, порядку сплати обов’язкових платежів.

 

 

 

версія для друку