українська російська англійська
Держспоживінспекція: Територіальні підрозділи зобов'язані реагувати на всі скарги споживачів
29.08.2012 | 18:38
Прес-служба Державної інспекції з питань захисту прав споживачів

Територіальні інспекції повинні не лише максимально оперативно реагувати на звернення споживачів, а й постійно інформувати громадян задля їх правової обізнаності та безпеки. Про це йшлося під час робочої наради з керівниками територіальних інспекцій з питань захисту прав споживачів, яка відбулася 28 серпня.

«Робота Держспоживінспекції та її територіальних органів, у першу чергу, направлена на захист прав споживача та відстоювання  його інтересів. Ми зібралися, аби обговорити результати роботи територіальних Інспекцій. Усі присутні мають нести відповідальність за покладений на них обов’язокшвидко реагувати на проблеми, що виникають на споживчому ринку, інформувати громадян, задля їх правової обізнаності та безпеки», - наголосила в.о. Голови Держспоживінспекції Ольга Соколова.

На нараді були обговоренні питання щодо виконання у 2012 році Держспоживінспекцією актів і доручень Президента України, здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції, реалізації положень Закону України «Про засади державної мовної політики».

У свої виступах керівники структурних підрозділів центрального апарату Держспоживінспекції України акцентували увагу на необхідності швидкого реагування територіальних інспекцій на скарги споживачів, оскільки саме цей фактор є найпершим показником ефективності їх роботи. Адже сьогодні це питання стоїть на контролі Президента України та Уряду.

Крім того, у ході робочої наради були розглянуті питання використання коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2012 рік для відбору зразків продукції на проведення лабораторних досліджень; розгляду звернень суб’єктів господарювання щодо оскарження прийнятих рішень на дії працівників територіальних органів Держспоживінспекції України за результатами проведених перевірок; взаємодії із засобами масової інформації; розгляду звернень громадян щодо захисту їх прав як споживачів.

За результатами наради керівникам територіальних органів Держспоживінспекції надані відповідні протокольні доручення.

У своєму заключному слові Ольга Соколова наголосила на необхідності вжиття всіх можливих заходів задля реалізації спільної мети – зробити державну політику захисту прав споживачів прозорою, системною та ефективною, забезпечивши тим самим  реалізацію Програми Президента України Віктора Федоровича Януковича «Україна для людей».

 

версія для друку