українська російська англійська
Уже цьогоріч за бажанням батьків можуть відмінити оцінки з фізкультури в 2-4 класах
31.08.2012 | 17:39
Прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді та спорту

Під час відкритого уроку, який учора провів заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту Борис Жебровський, були розставлені головні акценти в завданнях на новий навчальний рік.

Особлива увага була приділена питанню зміни оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури в початковій школі. За словами заступника Міністра, цього навчального року зазначене нововведення взагалі не актуальне, оскільки першокласників не оцінюють взагалі ні з яких предметів. Щодо наступного навчального року, коли на навчання за новою програмою перейдуть другокласники, то Борис Жебровський запропонував вже тепер провести експерименти в окремих школах. За ініціативи батьківських комітетів та педагогічних рад навчальні заклади можуть звернутися до Міністерства з проханням відмінити оцінювання з фізичної культури в 2-4 класах уже в цьому навчальному році. Міністерство без зволікань погодить такі ініціативи. За результатами проведених експериментів буде прийнято виважене рішення щодо заміни нині діючої системи оцінювання. Шкала оцінок має змінитися на шкалу мотивацій.

Також учасники «відкритого уроку» висловили свою позицію щодо нової навчальної програми. На думку вчителів вона має ряд переваг: простіша, зрозуміліша, доцільно структурована. Але найбільшим досягненням авторського колективу є те, що новою програмою передбачені механізми мотивації дітей до занять фізичною культурою. 

Не оминули присутні й проблемних питань, адже для їх вирішення і проводять наради на такому високому рівні. Так, зазначалось, що якісному впровадженню навчальної програми перешкоджатиме застаріла матеріальна база, а сучасні освітні технології надто повільно просуваються в галузі фізичної культури. На що Борис Жебровський дав доручення департаменту загальної середньої та дошкільної освіти організувати проведення інвентаризації всього спортивного обладнання, щоб визначити найбільш болючі ділянки та вирішити їх на державному рівні. А Інституту інноваційних технологій та змісту освіти доручив вже цього року спрямувати зусилля на підготовку сучасного навчально-методичного забезпечення.

 

версія для друку