українська російська англійська
Держава здійснює системні заходи для уникнення сезонного коливання цін на продовольство
18.09.2012 | 17:36
Прес-служба Міністерства аграрної політики та продовольства

Уникнути сезонного коливання цін на сільськогосподарську продукцію допоможе розбудова оптових ринків, овоче-, фрукто-, картоплесховищ, а також організація виїзних ярмарків. Наразі в Україні формуються достатні продовольчі запаси та доступна ціна на сільгосппродукцію, оскільки усувається посередницький ланцюг. Про це повідомив Міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк.

«Для уникнення сезонного коливання цін на продовольство необхідно розглянути комплекс питань. По-перше, завдяки розбудові оптових ринків сільгоспвиробники можуть формувати достатні запаси продукції, яку споживачі мають змогу придбати за доступною ціною, адже вдається уникнути необґрунтованих націнок посередників. Наразі загальна місткість потужностей для зберігання овочів та картоплі на ринках становить 1,8 мільйона тонн, однак найближчим часом її планується збільшити ще на 370 тисяч тонн», - повідомив Микола Присяжнюк.

Другим фактором, який, за словами Міністра, сприяє уникненню зимового коливання цін на продовольство, є будівництво овочесховищ, картоплесховищ та фруктосховищ. Зокрема, розглядається можливість компенсації витрат сільгоспвиробникам за зберігання та складування овочів та фруктів. Третім важливим заходом є проведення виїзних ярмарків.

Микола Присяжнюк нагадав, що в Україні з початку 2012 року уже проведено майже 35 тисяч продовольчих ярмарків, де сільгоспвиробники реалізували близько 234,8 тисяч тонн продукції на суму 2,6 мільярдів гривень. Міністр підкреслив, що виїзні ярмарки дають можливість найшвидше доставити товар від виробника до споживача, який хоче отримати продукцію високої якості та уникнути посередників.

Також Микола Присяжнюк нагадав про ідею організації соціальних магазинів, невисокі ціни в яких забезпечуються за рахунок прямого постачання продовольства. Саме в таких магазинах споживач матиме змогу купити продукцію на 10-15%  дешевше, ніж у звичайних точках продажу. Для прикладу, одна з ефективно діючих мереж таких магазинів уже успішно функціонує в Кіровограді та Кіровоградській області.

версія для друку