українська російська англійська
Порядок накладення штрафів за порушення вимог до реклами тютюнових виробів зазнає змін
27.09.2012 | 16:00
Прес-служба Міністерства економічного розвитку і торгівлі

Уряд вніс зміни до пункту 4 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу.

Відповідну постанову, розроблену Мінекономрозвитку, прийнято 26 вересня 2012 року.

Метою даного документа є визначення механізму притягнення до відповідальності виробників та реалізаторів тютюнової продукції, які причетні до реклами, стимулювання продажу або спонсорства цих виробів.

Цей нормативно-правовий акт передбачає викладення у новій редакції пункту 4 Порядку, який визначає порядок накладення штрафів за порушення вимог до реклами тютюнових виробів.

Прийняття постанови дозволить привести акти Кабінету Міністрів України у відповідність до чинного законодавства.

 

версія для друку