українська російська англійська
До кінця року в підрозділах КМДА та Київради автоматизують робочі місця
01.10.2012 | 16:35
Київська МДА

В рамках ініціативи «Електронне урядування» Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року за кілька місяців планується повністю автоматизувати робочі місця співробітників апарату КМДА, Головних управлінь та структурних підрозділів, державного архіву Києва, районних державних адміністрацій, а також робочі місця депутатів та співробітників секретаріату Київської міської ради.

Після запровадження відповідної програми автоматизовані робочі місця працюватимуть у тестовому режимі. Всього на першому етапі впровадження програми буде автоматизовано 1 тис. 865 робочих місць. Це дозволить підвищити швидкість документообігу, забезпечить надійність збереження документів та прискорить час прийняття рішень та виконання розпорядчих документів.

Програмним забезпеченням, яке за результатами конкурсу було обрано для автоматизації роботи міської влади, визначено систему електронного документообігу «АСКОД WEB», розроблену АТ «ІнфоПлюс».

«АСКОД WEB» передбачає впровадження системи електронного документообігу та електронного архіву із забезпеченням доступу до функціоналу системи через WEB-інтерфейс.

Призначенням системи «АСКОД» є автоматизація процесів діловодства, паперового та електронного документообігу, накопичення та надійне зберігання документів, забезпечення оперативного доступу до документів, контроль виконавчої дисципліни, надання статистичної та аналітичної інформації, забезпечення внутрішніх комунікацій структурних підрозділів тощо.

версія для друку