українська російська англійська
Укрзалізниця впроваджує нові маркетингові підходи у пасажирському господарстві
04.10.2012 | 16:25
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту

З метою впровадження нових послуг та новітніх технологій з продажу проїзних документів під час перевезення пасажирів залізничним транспортом Міністерство інфраструктури України розробило проект наказу «Про затвердження Змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».

Документ врегульовує низку положень, які стосуються обслуговування пасажирів. Зокрема, йдеться про встановлення правової бази із запровадження для проїзду пасажирів єдиного проїзного документа, який оформлюється на одному бланку для проїзду з однією пересадкою або «туди-назад».

«Запровадження єдиного проїзного документа надасть змогу пасажирам здійснювати поїздку з пересадками за одним бланком проїзного документа. Це зменшить витрати, адже пасажир сплачуватиме комісійний збір за продаж проїзного документа лише один раз, як за одну поїздку», – пояснили спеціалісти Головного пасажирського управління Укрзалізниці.

Крім цього, проект документа передбачає нормативно-правове підґрунтя для створення бонусної системи під час продажу проїзних документів. «Умови бонусної системи нададуть змогу заощаджувати кошти на поїздках постійним користувачам послугами залізничного транспорту. При накопиченні балів на суму, що достатньо для оплати майбутньої поїздки, пасажир матиме можливість використати бали у якості оплати», – зазначають у Головному пасажирському управлінні Укрзалізниці. Принцип роботи та перелік бонусі буде визначено окремим нормативним документом.

Нагадаємо, при оформленні квитка на електропоїзди Інтерсіті+ у напрямку "туди і назад" застосовується знижка в розмірі 10% вартості проїзду.

версія для друку