українська російська англійська
Укрзалізниця: Автоматизована ротація поїзних бригад зламала корупційні схеми
05.10.2012 | 12:22
Прес-служба ДЕРЖАВНої АДМІНІСТРАЦІї ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

Про внутрішню роботу поїзних бригад, і про те, яким чином Укрзалізниця створює умови, за яких неможливим стають прояви корупції розповіла начальник інспекції з контролю обслуговування пасажирів на вокзалах і поїздах Укрзалізниці Галина Мигаль у інтерв’ю тижневику «2000».

 За її словами, завдяки нововведенню Укрзалізниці (періодичній автоматизованій ротації поїзних бригад) були зруйновані роками усталені «колективи», в яких формувались і реалізовувались корупційні схеми. «Нечисті на руку начальники поїздів та провідники до сих пір проводять кампанію проти дії наказу № 185 по Укрзалізниці, що регламентує автоматизовану ротацію поїзних бригад поїздів», -  сказала Галина Мигаль.  

«У чому полягає ця корупція? Як відомо, існують різні потяги з різними за престижністю маршрутами. Є Сімферополь, Варшава, Москва, Санкт-Петербург. А є Ізмаїл, Христинівка і т.д. На кожному напрямку складаються і різні відносини між пасажиром і провідниками. 185-й наказ не подобається тим, хто бажав би постійно їздити тільки на Москву, Санкт-Петербург, Владивосток, Варшаву і т.д. Тобто в якісь «дохідні» місця, де у них, імовірно, існувала налагоджена система постачання контрабанди», - додала керівник інспекції.

Також  Галина Мигаль розповіла і про інші неправомірні схеми, які інколи допускаються окремими робітниками пасажирського господарства залізничного транспорту. «Звичайно, адже відомство позбавляє їх незаконного, але дуже пристойного заробітку», - розповідає начальник інспекції.

Нагадаємо,  Інспекція з контролю обслуговування пасажирів на вокзалах і в поїздах створена наказом від 07.12.06 р., № 483-Ц, реорганізована згідно з наказом від 13.04.11р. Основними завданнями Інспекції є здійснення організації та проведення перевірок у пасажирських і приміських поїздах, на вокзалах, у квиткових касах та інших підприємствах залізничного транспорту, пов’язаних з обслуговуванням пасажирів, на умовах раптовості.

 

 

версія для друку