українська російська англійська
Стратегія розвитку Укрпошти до 2017 року: інноваційні послуги і покращення умов праці
09.10.2012 | 15:13
Прес-служба Міністерства інфраструктури

9 жовтня 2012 року у Всесвітній день пошти в рамках ІV Всеукраїнського форуму працівників поштового зв’язку Укрпошта презентувала Стратегію розвитку підприємства до 2017 року. У заході взяли участь Віце-прем’єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков та генеральний директор Укрпошти Оксана Плотнікова.

Наразі у столиці Катару проходить ХХV Всесвітній поштовий конгрес, де буде прийнято нову стратегію розвитку поштового зв’язку на найближчі 4 роки. Щоб відповідати сучасним світовим ринковим вимогам, Укрпошта теж розробила заходи адаптації до сьогоднішніх реалій. До цього часу у національного поштового оператора не існувало цілісної, системної стратегії розвитку, що негативно впливало на усі аспекти діяльності підприємства: від внутрішньої ефективності до позиції на ринку.

«Сьогодні учасникам Форуму ми представили нову стратегію розвитку Укрпошти на 2012-2017 роки. Утім, головна стратегія - це співробітник Укрпошти. Завдання Президента - досягти середньої заробітної плати в країні у 8 тисяч гривень», - наголосив Борис Колесніков.

Нова стратегія охопить найбільш пріоритетні сфери розвитку і стане запорукою зміцнення позицій Укрпошти на внутрішньому і міжнародному ринках. Головне, на що спирається Укрпоштаце передача кореспонденції з рук в руки, сфера IT, а також фінансові послуги. 

У свою чергу Мінінфраструктури всіляко підтримуватиме ініціативи національного оператора поштового зв’язку на шляху впровадження сучасних стандартів обслуговування, зокрема, у таких сегментах ринку, як платіжні послуги, письмова кореспонденція, доставка (у тому числі - міжнародна) посилок і вантажів, бізнес-комунікації.

Відтак у наступні 5 років Укрпошта, відповідно до Стратегії розвитку, планує суттєво модернізувати інфраструктуру підприємства і впровадити низку інноваційних продуктів. Серед них: «єдине вікно» адміністративних послуг; «офіційна електронна поштова скринька»; «гібридна пошта»; «єдине платіжне вікно» для всіх видів платежів населення; електронна поштова марка тощо.

Передбачається, що реалізація Стратегії дозволить збільшити доходи підприємства на 50%, а прибуток Укрпошти зросте на 75%. Крім того, співробітники Укрпошти будуть забезпечені гідною заробітною платою та отримають понад 18 тисяч комп’ютеризованих робочих місць, буде автоматизовано технологічні процеси у всіх відділеннях підприємства, що зменшить час обслуговування клієнтів у 4 рази. Також створюватимуться сучасні автоматизовані сортувальні центри і збільшуватиметься стандартна швидкість доставки листів з 5 до 3 днів, посилок - з 7 до 3 днів, газет - з 2 днів до «день-у-день»,  запроваджуватиметься централізована інтегрована інформаційна система класу ERP; розроблятимуться он-лайн сервіси для всіх послуг і забезпечуватиметься інформаційна підтримка операцій. Для віддалених і малонаселених пунктів збільшуватиметься кількість пересувних відділень. У планах підприємства ще й ремонт усіх відділень пошти, включаючи сільські, а також оновлення автомобільного парку.

За словами гендиректора Укрпошти Оксани Плотнікової, розробка та впровадження Стратегії розвитку дозволять Укрпошті лідирувати на ринку надання універсальних поштових послуг для населення та бізнесу: «Ми вже багато зробили в 2012 році: збільшили прибуток, доходи, заробітні плати співробітникам, підвищили якість обслуговування клієнтів, іншими словами, заклали фундамент для подальшого розвитку. Нова Стратегія дозволить сфокусувати розвиток підприємства на модернізації, відповідно до 2017 року технічні та кадрові можливості Укрпошти будуть настільки потужними, що ні в кого не виникне сумнівів при виборі постачальника поштових послуг», - наголосила Оксана Плотнікова.

Довідково

Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в Україні. На сьогодні Укрпошта надає понад 50 видів послуг у близько 14 тисячах відділень по всій Україні. Штат компанії налічує 97 тисяч співробітників, з яких 41 тисяча - листоноші, 31 тисяча - оператори поштового зв'язку.

 

версія для друку