українська російська англійська
В Україні створюють умови для просування туристичних продуктів на ринки
15.10.2012 | 13:36
ПРЕС-СЛУЖБА МІНІСТЕРСТВа ІНФРАСТРУКТУРИ

Державне агентство України з туризму та курортів та Німецька організація з міжнародного співробітництва (GIZ) обговорили питання створення системних умов для формування і просування українського турпродукту на внутрішньому і міжнародних ринках. Круглий стіл на тему: «Питання створення системних умов для формування і просування національного туристичного продукту на внутрішньому і міжнародних ринках» відбувся днями у Києві.

У засіданні круглого столу взяли участь Перший заступник голови Держтуризмкурорту Артем Атоян, керівник проекту GIZ Консультування та створення управлінських потужностей для Євро-2012 Матіас Брандт, міжнародний консультант з питань туризму та регіонального розвитку Отто Айке, а також представники місцевих органів виконавчої влади та органів самоврядування, громадських та міжнародних організацій, науковці та фахівці сфери туризму та курортів.

З доповіддю з питань міжнародної практики формування та просування національного туристичного продукту на засіданні виступив Отто Айке. На його думку, важливою складовою успішного просування національного тур продукту є широке використання принципів державно-приватного партнерства, зокрема, основним механізмом державно-приватного партнерства щодо реалізації системних заходів, спрямованих на розвиток внутрішнього та в’їзного туризму, є діяльність Національних туристичних організацій.

Під час засідання круглого столу його учасники обмінялись думкам та пропозиціями щодо шляхів створення системних умов для формування і просування українського туристичного продукту на внутрішньому і міжнародних ринках.

 

 

версія для друку