українська російська англійська
Мінрегіон цілодобово приймає скарги громадян про комунальні проблеми
15.10.2012 | 15:14
Прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

Від сьогодні на власному офіційному веб-сайті Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (www.minregion.gov.ua) запускає інтерактивну карту із телефонами диспетчерських служб у регіонах - «Тепло у домі». За їхніми номерами можна буде звертатися у випадку затримки із початком опалювального періоду, будь-яких ускладнень у роботі систем життєзабезпечення.

Також протягом наступних днів будемо оприлюднювати повідомлення про хід запуску систем централізованого теплопостачання у регіонах країни, про вирішення проблем .

У Мінрегіоні у цілодобовому режимі здійснюється збір інформації про хід запуску тепломереж у регіонах, ведеться реєстр проблем, які виникають при цьому, вживаються термінові заходи реагування. Диспетчерська служба Мінрегіону працює цілодобово, повідомлення про комунальні проблеми приймаються за телефонами:
207-18-04; 207-19-12.

 

 

версія для друку