українська російська англійська
У Харкові відкрили сучасне депо для обслуговування швидкісних електропоїздів
17.10.2012 | 12:45
Прес-служба ДЕРЖАВНої АДМІНІСТРАЦІї ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ

17 жовтня у Харкові відбулося відкриття ремонтно-екіпірувального депо (РЕДу) для обслуговування нових швидкісних електропоїздів. В урочистостях з цієї нагоди взяли участь Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак та начальник Південної залізниці Віктор Остапчук.

«Ремонтно-екіпірувальне депо у Харкові відповідає світовим стандартам та є одним з найкращих в Україні підприємством даного профілю. Ми надали нашим пасажирам новий вид послуг - швидкісні поїзди. Це нова техніка, яка потребує якісно нового технічного і сервісного обслуговування. Природно, для того, щоб забезпечити сервісне обслуговування, потрібна сучасна технічна база. На підприємстві реалізовано абсолютно інший сучасний підхід до технічного обслуговування поїздів. Нам і надалі потрібно оновлювати пасажирський рухомий склад, розвивати технічну базу обслуговування швидкісних поїздів. Щоб покращувати сервіс для пасажирів, ми повинні створити умови для власних працівників: стюардів, провідників, машиністів – і це завдання вирішене тут у Харкові, де люди працюватимуть у комфортних умовах», – повідомив гендиректор УЗ Володимир Козак. 

«Змінилась не тільки «філософія» технічного обслуговування поїздів – кардинально помінялися умови праці та побуту працюючих тут фахівців. Крім сучасних роздягалень, санітарно-побутових кімнат, камери схову, медпункту і т.д. на підприємстві з'явився музей. І тепер всі новачки, перш ніж потрапити у відділ кадрів, приходять у музей, щоб краще зрозуміти, на якому підприємстві їм належить працювати», – відзначив начальник Південної залізниці Віктор Остапчук.

Харківське ремонтно-екіпірувальне депо (РЕД) – один з двох сучасних високотехнологічних центрів з обслуговування швидкісних міжрегіональних електропоїздів, який створений у пунктах обертання  експресів.

У РЕДі реалізована нова технологія огляду і технічного обслуговування – «трирівневий» огляд кожного поїзда. Це принципова якісна зміна технології роботи, яка відрізняє нові станції обслуговування від старих депо. Ремонтно-екіпірувальне депо – високотехнологічний комплекс для якісного технічного обслуговування пасажирського рухомого складу зі своїми котельнею, компресорною, трансформаторною підстанцією, вакуумно-насосною і пожежною станціями.

Комплекс депо, окрім цеха технічного обслуговування поїздів, включає у себе також адміністративну будівлю, де проходитимуть інструктажі поїзним бригадам і провідникам та їх кімнати відпочинку. Зокрема, залізничники відремонтували перший поверх комплексу; придбали меблі та інвентар для сервісного центру «Skoda»; встановили охоронну сигналізацію першого та другого поверхів, змонтували та облаштували нову камеру схову форменого одягу для поїзних бригад та модуль-медпункт.

Для зручного візуального огляду ходових частин і підвагонного устаткування виконано занижений рівень підлоги до відмітки мінус 1,0 м, оглядових канав глибиною  1,5 м.

У РЕДі використовується чимало технічних новинок. Зокрема, у серпні цього року був введений в експлуатацію локомобіль «Zephir». У локомобіля безліч переваг, перш за все – екологічність (що дуже важливо для роботи в закритих приміщеннях) та економічність. Локомобіль використовується не тільки на коліях: маючи комбінований хід — пневмоколеса та залізничні котки, він виконує допоміжні транспортні функції.

У РЕДі забезпечені  сучасні та комфортні санітарно-побутові умови як для працівників, які обслуговують рухомий склад, так і для працівників допоміжних цехів. У адміністративно-побутовому корпусі у розпорядженні спеціалістів — нові кабінети, актовий зал, музей підрозділу, архів, кімната відпочинку, санітарно-побутові приміщення і т.д. У новому РЕДі створені сучасні умови для роботи 250 працівників.

 

 

версія для друку