українська російська англійська
Анатолій Близнюк закликав українців вимагати перерахунку плат за неякісно надані послуги
31.10.2012 | 12:27
Прес-служба Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства

Поважати себе та вимагати перерахунку плат за неякісно надані послуги закликав громадян Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Анатолій Близнюк. Адже тільки за умови громадського контролю за роботою комунальних підприємств, можна сподіватися на високу якість їхньої продукції.

«Що робити, якщо надворі більше трьох діб середньодобова температура менше +8 градусів за Цельсієм, а батареї – ледве теплі? Діяти відповідно до закону! Законодавство чітко регламентує відносини між споживачем та обслуговуючою організацією, встановлений чіткий механізм перерахунку оплати за недотримання якісних та кількісних показників послуги», – сказав  Анатолій Близнюк.

За словами керівника Мінрегіону, платити громадяни повинні тільки за якісну послугу. Але у будь-якому разі, вирішення проблеми слід починати на місцевому рівні. Проте, на жаль, дуже багато громадян думають, що чим до вищої інстанції звернешся, тим швидше врегулюється проблема.

«Від командно-адміністративної моделі економіки ми вже відійшли, і її методи відновленню, у будь-якій формі, не підлягають. Ні Міністерство, ні облдержадміністрація вентилі не крутять, труби не латають і перегорілі лампочки не міняють. Більше того, будь-яке втручання у господарську діяльність підприємств, в тому числі і комунальних, заборонене законом», – наголосив А. Близнюк.

Як відзначив Міністр, комунальні підприємства є спільною власністю конкретної громади.

«Це означає, що кожен мешканець конкретної територіальної громади може і повинен вимагати якісної роботи комунальних підприємств, не тільки як споживач, але і як співвласник. В тому числі, і в економічному сенсі. Але хто з нас цікавився у місцевої ради, якій делеговано наші повноваження, які рішення ухвалені нею для ефективної діяльності теплокомуненерго?», – сказав він.

Анатолій Близнюк закликав громадян поважати себе та оточуючих попри всі негаразди: 

«Поважайте себе, поважайте диспетчерів, яким за день доводиться вислуховувати сотні скарг знервованих людей. Уявіть, якщо раптом виявиться, що диспетчер – ваш хороший знайомий, сусід або родич. Чи хотіли б ви, щоб вашу лайку почула ваша дружина, або мама?».

 

версія для друку