українська російська англійська
У рамках Європейського тижня якості регіональні дирекції Укрпошти проведуть "гарячі" телефонні лінії зі споживачами
12.11.2012 | 15:39
Прес-служба Міністерства інфраструктури

Для більшої поінформованості споживачів про поштові послуги та поглиблення їхньої довіри до підприємства УДППЗ «Укрпошта» традиційно бере участь у Європейському тижні якості, який цьогоріч триватиме з 12 по 16 листопада.

Відтак у регіональних дирекціях Укрпошти упродовж тижня заплановано проведення «гарячих» телефонних ліній зі споживачами, маркетингових досліджень щодо вивчення рівня задоволеності споживачів якістю послуг поштового зв`язку, телефонних опитувань споживачів з метою наближення клієнтів до своїх послуг та завойовування їхньої довіри.

Європейський тиждень якості з 1995 року за рішенням Європейської Комісії проводиться щороку. Організатори заходу – Європейська організація якості (ЄОЯ) та Європейський фонд управління якістю. Цей захід, основна мета якого поширювати розуміння сьогоднішньої європейської політики та проектів щодо якості, відбувається протягом другого тижня листопада, який охоплює, зокрема, й Всесвітній день якості.

Упродовж тижня якості проводяться форуми, конференції, семінари з якості, дні якості на підприємствах, відповідні кампанії в засобах масової інформації, які спрямовані на ознайомлення громадськості з основними принципами європейської політики якості та досягненнями в сфері її покращення.

Європейський тиждень якості щороку присвячений певній темі. Це допомагає організаціям, що проводять різноманітну діяльність, ефективно обмінюватися інформацією та координувати програми заходів. «Сталий розвиток: Економіка – Екологія - Досконалість і Якість» – цьогорічна тема.

 

 

версія для друку